אדל מצלמים הופעה מהסממרטפון

טכנולוגיה חדשה תמנע צילומים באייפון בהופעות

אחרי שאדל ביקשה להפסיק לצלם אותה

/5

תודו: התופעה מעצבנת, לעיתים מרתיחה: בהופעות של ימינו, פרט לעניין העיקרי שלשמו מתכנסים, זירת ההופעה מוצפת בסמרטפונים המורמים רוב ההופעה אל על ומצלמים. צילום בסלולרי הפך חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בהופעה. מתבוננים באמן דרך המסך הקטן והמרצד. המצלמים, כמובן, לא יתחשבו בכל מי שנפשו חשקה לראות הופעה ללא המכשירים המורמים מול עיניו, במיוחד הנמוכים שבקהל.
גם לזמרת אדל נשבר מהעניין, והיא פנתה לאחת הצופות בהופעה שלה וביקשה להפסיק לצלם אותה. היא הציעה לה ליהנות מההופעה נטו ללא הצילום.
פתרון? חברת "אפל" קיבלה אישור ממשרד הפטנטים האמריקני על טכנולוגיה המונעת מעריצים לצלם הופעות באמצעות אייפון. הטכנולוגיה מבוססת על קרני אינפרא אדום המתבייתים על האור שיוצא מהסלולרים המצלמים. מארגני הופעה או בעלי אולם הופעות האוסרים על צילום הופעותיהם יוכלו לרכוש מכשיר אינפרא היכול למנוע צילום באמצעוות שליחת אותות. בעלי האייפונים יקבלו התרעות על המסך בנוסח  .“recording disabled"
צילומי הופעות בסמרטפונים אינם רק מטרד לזמרים ולנגנים. באחדים מהם הצילום פוגע, משום שהם מבצעים בהופעות שירים חדשים שעדיין לא יצאו להשמעה. השירים האלה יגיעו ליוטיוב לפני שעוד שוחררו רשמית. ההפסד הכספי ענק. לאחרונה דווח גם על ירידה משמעותית בתמלוגים, בגלל הורדות לא חוקיות מהיוטיוב.

וידיאו: אדל פונה למעריצה בבקשה להפסיק לצלום אותה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן