יוסוף איסלם-קט סטיבנס מוציא אלבום וחוזר להופיע בארה"ב אחרי 38 שנה

/5

בשישים-שבעים הוא נכנס לרשימות החובה שלי עם Wild World. גם Hard Headed Woman Moonshadow, Father & Son, Morning Has Broken. לפני שקראו לו קט סטיבנס, הוא היה סטיבן דימטרה ג'ורג'יו, בנם של אם ממוצא שוודי ואב ממוצא יווני שניהל מסעדה בלונדון וראה את בנו מתפתח לאחד הסינגרים-סונגרייטרים הבולטים של עידן הפולק-רוק מאז להיטו הראשון בשנת 1966 – I Love My Dog והשני – Matthew & Son של שנת 1967.
כעבור 10 שנים, ואחרי הצלחת ענק, מודיע קט סטיבנס על התאסלמותו והפיכתו ליוסוף איסלם ושהוא פורש מעסקי המוסיקה ועובר להתגורר בדובאי.
עכשיו מבשר סטיבנס על אלבום חדש וסיבוב הופעות בצפון אמריקה בדצמבר השנה, למעשה – הופעתו הראשונה בארה"ב מאז 1976. במקביל הוא מוציא אלבום בלוז בהפקת ריק רובין ששמו Tell 'Em I'm Gone.
"נכון שהססתי אם להגיעע לאמריקה, אבל הרבה אנשים ביקשו ממני להופיע שם, עד שחשתי התחייבות", אומר סטיבנס בן ה-66 בשיחה מדובאי. "היו לי היסוסים גם לחזור למוסיקה, ולא הייתי חוזר אם לא היה לי שהו לוצר".
הוא מודע ל"אקלים השלילי" נגד האיסלם בארה"ב. "אני חושש שהדימוי שיש לאיסלם הורס את החלקות הטובות שיש לדת הזו. היה לי מזל שהכרתי את האיסלם לפני שהוא עלה לכותרות"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן