יותם בן חורין וואלס אחרון

וואלס אחרון

יותם בן חורין

מילים, לחן והפקה מוסיקלית: יותם בן חורין
4.5/5

יש שירי אהבה שלא צריך לגעת בהם. הם נכונים כפי שהם – במילים, במנגינה, בעיבוד. עולים איתך לכל נתיב בכל שעה, בכל מזג אוויר. שיר לאוהבים הנבונים והלא נבונים, כאלה שלא יודעים "איפה להתחיל", שהתחושות מסחררות אותם, רוקדים "בתוך ערפל", מבקשים להוביל. יותם בן חורין תועה בדרכי האהבה, אבל את התעיה הזו הצליח לתרגם למנגינה מינורית בטון שהא רגש נטו, מדוכדך-מתכוון, בנגינת פסנתר שמעטרת הכי פשוט-נכון, בהרמוניות קוליות מרככות, בסיום שמשאיר מקום לעוד כמה רגעים של סלואו צמודבוואלס האחרון של הזמר המתרפק בטון מתכוון-משתוקק.

זה הוואלס האחרון שלי איתך / אני נוגע לא נוגע / מתרחקת / מתקרבת 
בורחת וחוזרת / אני מושך בחבלים / משחרר כשצריך / אני לא יודע מאיפה להתחיל 
עם המילים / עם המילים / אני רק רוצה אותך כאן לצידי / משתנים / משתנים 
בואי איתי כי אני מוכן / מוכן רק בשבילך / תגידי לי מתי / הכל מעורפל / רוקדים / בתוך הערפל / רק תתני לי להוביל / אני לא יודע מאיפה להתחיל / עם המילים / עם המילים / אני רק רוצה אותך כאן לצידי . משתנים / משתנים / נשארים

יותם בן חורין בעבר סולן להקת USELESS ID, השתתף במופעי האיחוד של להקת כוורת,  ובשנים האחרונות לקח חלק כזמר וכבסיסט בהרכב ההופעות של דני סנדרסון. לפני כשלוש שנים הוציא אלבום סולו ראשון –  Distant Lover, ולפני כשנה את אלבומו השני California Sounds. האלבומים הופצו בכל העולם בהפצת הלייבל האמריקאי Hardline entertainment. העבודה על האלבום החדש החלה לפני כשלוש שנים, לאחר ההופעות פארק עם כוורת. באלבום לקחו חלק חברים קרובים כמו דן תורן, תמר אייזנמן, ג'ימי היסלדן (מן אלייב), ג'נגו, רן שמעוני, עידו זלזניק וגם דני סנדרסון ואלון אולארצ'יק.
יותם: ״מבין כל חברי להקת כוורת,  מי שהכי עניין אותי היה אלון אולארצ'יק, גאון מיסתורי שכזה. כשכתבתי את ״וואלס אחרון״,  חשבתי שזה לגמרי בסגנון אולארצ'יק ודמיינתי איך הוא שר ומנגן את זה.  שאלתי את אלון אם ירצה לנגן בשיר שכתבתי. הוא ישר אמר ״בכיף". אלון הגיע שמע את השיר פעם אחת, הוריד טייק בס והלך. זה אחד הרגעים המעניינים בהקלטה ואני שמח שהוא הסכים להיות חלק בשיר שכתבתי בהשראתו״.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן