יעל מאס מארחת את צגאי בוי - גודטיים

גודטיים

יעל מאס מארחת את צגאי בוי

מילים ולחן: יעל מנטסנוט, צגאי בוי, ליאור חביב, עידן רז. עיבוד והפקה מוסיקלית: ליאור חביב.
3/5

מה היינו עושים בלי האוונטות של האנגלית, וכל הסלנג הזה, שמושחל לחרוזי הראפ. יעל  מאס נורא רוצה להתערות בסצינת ההיפ הופ,  נעזרת בקול אפל של מי שקורא לעצמו צגאי בוי ומחברת חרוזים בצורה טכנית בשירה קרה, עם מעט פלצטים, והעיקר שהתמליל והקצב ישמעו "פראש" וישזרו כמו שצריך. הראפ הזה נשמע יותר פופ אינסטנט. עניין היחסים בינו ובינה הוא יותר אמצעי לייצר את הגרוב בחיבור לרגאטון. להיות עדכני – לא חזות הכל. הקול של הראפר יותר מאיים מאשר מבשר על "גוד טיים" בטח לא על חיוך טוב. החזרה על "גודטיים" לא עושה חיים טובים לשיר. אם יעל מאס רוצה לעלות על דרך כלשהי בפופ המקומי, עליה להשתחרר מקלישאות ומחריזה טכנית ולעשות מוסיקה שמגיעה מהבטן שלה. השיר הזה מגיע ממיתרי הקול, לא מהמקום שמתחת להם.
נ.ב. הקליפ – פיזוזי ישבנים על רקע שטיפת מכוניות – תואם הרמה הרדודה של השיר.

במאי ועורך קליפ: שיאון יששכר

בית א: כבר אמרתי, שזה לא נורמלי שרק איתך אני מרגיש בן אדם סימפטי, אוהב פה רק אותך, את הפמיליה והמאני, המוזיקה בדם וזה אורגינלי, שם עין על המשולש, אלומינטי, השכונה לימדה אותי להיות טיפה מנטי, כולי נראה פראש למרות שהרגע קמתי, והיא שלי עוד לפני שהגעתי.אם בא לו שיהיה פה גודטיים, שיביט לי עמוק בעיינים, ויראה לי שזה לא רק בנתיים, אה אה אה.. .
אם בא לך שיהיה פה גודטיים, אז נרים את הווליום לשמיים, רק אני ואת על כוסית של יין, אה אה אה.. .
וזה לא רק כי הגוף שלה וואו, בישבילי גם החיוך שלה טוב, כל הבפנים והבחוץ שלה וואו, רוד בוי פור דה רוד גייאל.. רוד גייאל. וזה לא רק כי הגוף שלו וואו, בישבילי גם החיוך שלו טוב, כל הבפנים והבחוץ שלו וואו, רוד גייאל פור דה רוד בוי.. רוד בוי
בית ב: כשהגעת זה בא לי טוב, אני בטוחה שגם הרגשת, כי גם בלי לחשוב, אתה בישבילי לא רק ללילה, אז יאללה בוא קרוב,אל תהיה רחוק, כי טוב לי ככה, גם אם תעזוב, אל תקח את זה קשה בסוף
אם בא לו שיהיה פה גודטיים, שיביט לי עמוק בעיניים, ויראה לי שזה לא רק בנתיים, אה אה אה.. כי לא באלי שזה יגמר. אם בא לו שיהיה לנו וויב, שימזוג לנו עוד כוסית יין, ונרים את הווליום לשמיים, אה אה אה.. וזה לא רק כי הגוף שלו וואו, בישבילי גם החיוך שלו טוב, כל הבפנים והבחוץ שלו וואו, רוד גייאל פור דה רוד בוי.. רוד בוי עכשיו זה רק אתה ואני, רוד בוי פור דה רוד גייאל בייבי מאמי לא צריך פה אף אחד אם זה רציני, רק תראה לי שזה לא סתם, עכשיו זה שוב רק אתה ואני, רוד בוי פור דה רוד גייאל בייבי מאמי לא צריך פה אף אחד אם זה אמיתי, אז תביני תביני שאני צריך אותך איתי.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן