יצאה עוד סדרת הקלטות נדירות מההקלטות הישנות של בוב דילן

/5

זו הייתה אחת מהתקופות היותר שנויות במחלוקת של בוב דילן. עכשיו חושפים עוד הקלטות נדירות מהשנים 1969-1971 שלא ראו אור בעבר, מהדורה נוספת מה – Bootleg Series של דילן בשני דיסקים, הקלטות דמו ואחרות באלבום שנקרא Another Self Portrait – עוד דיוקן עצמי, מהסאשנים שדילן הקליט לאלבומים Self Portrait ו – New Morning. זוהי הארה מחודשת של בוב דילן מהימים ההם.
דיוקן עצמי המקורי Self Portrait שיצא ביוני 1970 היה אלבומו העשירי של בוב דילן. חלק מהמבקרים ירדו עליו קשות. "What is this shit?", כתב אז גרייל מרקוס בביקורת במגזין המוסיקה רולינג סטון. למרות הביקורת המכסחת, Self Portrait הגיע למקום ה-4 במצעד האלבומים האמריקאי של הבילבורד ולמקום הראשון במצעד האלבומין הבריטי.
בסאשנים של דיוקן עצמי דילן ניגן עם קבוצה קטנה של מוסיקאים ביניהם דיוויד ברומברג (גיטרה), אל קופר (קלידים, גיטרה). המפיק בוב ג'ונסטון הוסיף מאוחר יותר לשירים אחדים אובר-דאבינג ("טכניקת העלאות") Another Self Portrait מציג לראשונה את המאסטרים של ההקלטות המקוריות ללא אבר-דאבינג. האלבום חושף צדדים יפים בקולו בוב דילן במוסיקת פולק עכשווית ובשירים שלו כמו Little Sadie, Pretty Saro, גם של יוצרי פולק אחרים כמו Annie's Gonna Sing Her Song של טום פקסטון ו – Thirsty Boots של אריק אנדרסון.

לביקורת – Another Self Portrait 1969-1971: The Bootleg Series Vol. 10

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן