או-הא. יקיר הלל העמיס על שיר זרם האשליות שלו חטאים מקראיים – חטא עץ הדעת וגם החטא הקדמון של עגל הזהב כדי לתת דרור למאווייו ולדמיונו הפורץ המגיע עד מעיין נעורים ומרכבות אש. לא ירדתי לסוף הטרגדיה שלו. השימוש במונחים תנכ"ים העוסקים בטוב וברע גדולים על השיר, וכל הנרטיב נשמע תלוש ושטוח.
המוסיקה היא קרוס אובר אפרו אסיאתי קצבי בטון גבוה אובר דרמטי, בעיבוד שמכניס למעגל הזוי אפוף אווירה פולחנית.
הלל מנסה לגעת באיזושהי תחושה של בן אנוש המספר על ניפוץ אשליות שלו ושל "בני אדם", אלא שהמוסיקה והביצוע נשמעים תלויים באוויר, לא נובעים מסיבת הזעקה הזו, ולכן נשמעים פרץ רגשות מעט היסטרי ואקראי.
יקיר הלל בכיתי מול המדרגות לגן עדן מילים
בכיתי מול המדרגות לגן עדן/ מול מעין הנעורים
כעגל זהב ביקשתי לזרוח/ להכות בסנוורים
ואני סומא ואני דומע/ ומעיניי נופלים יהלומים
בכיתי מול המדרגות לגן עדן/ מול מעין הנעורים
בכיתי מול המדרגות לגן עדן/ כמו שגל על מזח מתנפץ
כעגל זהב ביקשתי לזרוח/ מהבור להחלץ
על מרכבות אש לטוס גבוה/ לראות את העולם קטן
בכיתי מול/ נשטפתי בזרם/ עם אשליות של בני אדם