קרוסבי סטילס ונאש בוודסטוק

כבר עברו 50 שנה

וודסטוק

/5

אז איפה התחילה המהפכה? חמישים שנה אחרי הפסטיבל המיתולוגי, אפשר מן הסתם לומר שפסטיבל וודסטוק החל איפשהו באיזו חצר אחורית של חוות מקס יסגור בהרי הקטסקיל מצפון לניו-יורק . מי שמחפש את וודסטוק –  פסהקול המקורי של הפסטיבל – יכול למצוא אותו באלבום המשולש שיצא בגרסה דיגיטאלית (רימסטרד) 1970, שמקיף את האירוע בן 3 הימים שנערך בין ה-15 ל-18 באוגוסט  1969 בהשתתפות חצי מיליון איש.  למי שאין בידו משולש התקליטים הזה – יוכל להשיג היום מארז של 10 דיסקים שמקיף כל דקה באירוע ללא סלקציה. הוא נקרא Woodstock – Back To The Garden – 50th Anniversary Experience. שמות נבחרים: ג'ון באאז, דה בנד, קרוסבי, סטילס נאש, קרידנס קלירווטר ריבייבל, גרייטפול דד, ג'ימי הנדריקס, ג'ניס ג'ופלין, ג'פרסון אירופליין, טים הרדין, ג'וני מיטשל, ראווי שנקר, מלאני, סנטנה, סליי אנד פמילי סטון, להקת המי, להקת Ten Years After, להקת  Canned Heat, להקת Mountain, להקת Country Joe & The Fish, להקת  Blood, Sweat & Tears, להקת The Butterfield Blues Band. 
אירועים הסטוריים מתחילים לעיתים בלי תכנון ויומרות "לעשות הסטוריה". וודסטוק גדל במהירות למופע מפלצתי  שמשך יותר מ -400,000 איש לאזור קטן יחסית של 2000 מ"ר. הפסטיבל הפך לאירוע הרוק האיקוני ביותר של כל הזמנים. פסטיבל וודסטוק, אליו הגיעו עשרות מהאמנים המפורסמים ביותר בעולם באותה עת, שניגנו יחד באווירה של שלום, התמזגות עם הטבע ואהבה חופשית. הוא עדיין אחד הקונצרטים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הרוק.
פסטיבל וודסטוק 50, שהיה אמור להתקיים בווטקינס גלן בוטל בחודש שעבר לאחר שחברת המשקיעים וחברת ההפקה העיקרית של האירוע נסוגו מהתחייבותם בעקבות מחלוקות על תקציב, היקף האירוע והאבטחה.

סנטנה בוודסטוק

 

The Who – My Generation Live at Woodstock 1969

Creedence Clearwater Woodstock

Crosby, Stills & Nash (Live) – Suite: Judy Blue Eyes

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן