נינט צילום מרגלית חרסונסקי

לגמרי שם, עמוק בתוך השירים

נינט במועדון התיאטרון

מועדון התיאטרון יפו
/5

יכול להיות שהתרגיל מצליח? תחיי בארה"ב ותגיחי לכאן מדי כמה חודשים. אילו היית ממשיכה בארץ – ספק אם הקהל היה מקבל אותך כפי שקיבל במועדון התאטרון ביפו בסוף השבוע אוקטובר 2019.
מה שבטוח: לנינט יש גיבוי. אמריקה עדיין אינה מבטיחה לה אוויר פסגות. ישראל היא קרקע בטוחה. השילוב בין אנגלית לעברית עובד. האורחים (ברי סחרוף, פול טראנק, אורית שחף) משדרגים. מה רע?
רוקרית, אבל כשהיא עושה "הללויה" של לאונרד כהן היא הכי פולק-לירית שבעולם. כשהיא בוחרת לעשות קאבר ל"לא יכולתי לעשות עם זה כלום" של יונה וולך ואילן וירצברג – היא פרשנית מופלאה בעברית. השיר מקבל עוצמות אישיות בחלוקת אנרגיות, בבנייה לקראת מעבר מתפרץ, הקונטרסט שבין אינטימי לדרמטי. 
פתחה בחמישה שירים באגלית: מ – Superstar ועד Self Destructive Mind. מכוונת מטרה, צורת הביטוי בוטה. דווקא שלושת השירים עם ברי סחרוף היוו איזושהי אתנחתא נינוחה, לא חיבור אולטימטיבי לערב שלה. אורית שחף מהיהודים, ששמה לא היה ברשימת האורחים המוקדמת – הציתה את נינט לדואט נשי עוצמתי של "קח אותי". הרכב פול טראנק הגיח כרוח סערה – הוסיף ממד של מצב רוח טוב, אווירה של חגיגה.
בלי יוסי מזרחי, הגיטריסט שלצידה – הכל היה נשמע אחרת. מתנה אהבים עם החשמלית בביצועים שנשמעים מהודקים ועוצמתיים. גם ב“שקטים” היא חודרת לעומק הנרטיבים. “מדברים” מתוך “קומוניקטיבי”. ב- Child – שרה מצוקה. תחושה של כליאה, אי יכולת להיחלץ, כמו ילד שאמו נטשה אותו. תרגום אמיתי של תחושה, שנינט לוקחת עד הקצה. גם הכאב המאופק, שיוצא מ”גיבור”, שהלחין לה דודו טסה. Elinor, הסוער והמסעיר, מגיע בחיבור מובנה לגיטרה של יוסי מזרחי. “השקטים” טעונים כך, שהם חלק מהחשמל המחבר אותה לאמירה דרמטית עוצמתית על במת הרוק. יש משהו רוגש, בוטה, גם נלהב ובטוח מאחורי הפנים המחייכות והטובות שלה. היא לגמרי שם, עמוק בתוך השירים, משכנעת שהיא קרובה לעצמה. אני כבר לא מופתע. זו נינט טייב במיטבה.

נגנים: יוסי מזרחי – גיטרות, עדי הרצבי – בס, יותם ווייס – תופים, דני עבר הדני – קלידים, רוני עברין – כלי הקשה

צילומים: מרגלית חרסונסקי.

שירים

Superstar
Highway
ICU
Child
Self Destructive Mind
גיבור
ככה זה עם ברי סחרוף
היא יודעת עם ברי סחרוף
ניצוצות עם ברי סחרוף
פרויקט הספר
מדברים
אם אני אלך
מה קרה עם פול טראנק
Lets Go עם פול טראנק
לא יכולתי לעות עם זה כלום
קח אותי עם אורית שחף
Elinor
——-
הללויה
הכל יכול לקרות

ICU

Self Destructive Mind

אם אני אלך

מה קרה עם פול טראנק

לא יכולתי לעשות עם זה כלום

קח אותי עם אורית שחף

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן