ליידי גאגא ואריאנה גרנדה בשיר Rain On Me בטקס ווי אם איי 2020

ליידי גאגא היא הזוכה הגדולה בטקס ה – VMA לשנת 2020

הטקס הראשון ששודר בריחוק חברתי

/5

ליידי גאגא הייתה המנצחת הגדולה בטקס VMA ווידיאו מיוזיק אוארדס של ערוץ MTV שנערך בליל ה – 30 באוגוסט. גאגא לקחה 5 פרסים, ביניהם 3 על ‘Rain On Me’ הדואט עליו התחלקה עם עם אריאנה גרנדה – כולל שיר השנה, שיתוף הפעולה הטוב ביותר והביצוע הקולנועי הטוב ביותר. השתיים גם ביצעו לראשונה את השיר בטקס ששודר בריחוק חברתי. גאגא קטפה גם את "אומן השנה" וזכתה בפרס האמנות Tricon Award שחולק לראשונה על נדבנות, סיוע לנזקקים מתוך אהבת האדם.
BTS הזכתה ב ארבעה גביעים עבור הלהקה הטובה ביותר, הרכב הפופ הטוב ביותר, הרכב ה-K-pop הטוב ביותר והכוריאוגרפיה הטובה ביותר עבור 'On'. גם הלהקה הקוריאנית ביצעה בהופעה חיה לראשונה את סינגל החדש שלה 'Dynamite'.
פרס סרטון השנה הלך ל- The Weeknd עבור‘Blinding Lights’, שזכה גם בפרס ה- R&B הטוב ביותר עבור אותו שיר. הכוכב ניצל את שני הנאומים שניתנו לו על קבלת הפרסים כדי למחות על פרשות ג'ייקוב בלייק וברונה טיילור. הטקס, אמור היה להתקיים במרכז ברקליז של ברוקלין, אך הועבר למקומות שונים בגלל מגיפת הקורונה.

פרשנות: בואו נכיר את זוכי העל של פרסי MTV Video Music 2020. אלה הם מעצבי המסכות של ליידי גאגא. צריך להעניק להם פרסים משלהם  על כך שהם העניקו את הערך המוסף האופנתי המחבר את את האירוע למגיפה שהפכה את הטקס לוירטואלי. המגיפה היא שהעניקה לגאגא תירוץ לחזור לאופנה המפחידה ולימי הזוהר המוקדמים שלה בעיקר בהתמקדות במה שנראה כמו מסכות גז אוונגרדיות. גאגא הצילה להיות מטופשת כמו רוב הקטעים בטקס שהוקלטו מראש, אבל מוטיב המסכה ביטא לפחות את המציאות בה אנו חיים, ואולי אף שלח אזהרה: עד שלא יהיה  חיסון – ספק אם נוכל לראות את גאגא בלייב.

Lady Gaga – Rain On Me Ft. Ariana Grande Premios MTV VMAS 2020

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן