ליידי גאגא וטוני בנט מתכננים אלבום ג'אז משותף

/5

ליידי גאגא רוצה לשיר ג'אז. היא הרימה טלפון לזמר הג'אז טוני בנט בן ה-86 וסיפרה לו על מאווייה. בקיץ שנה שעברה, היא והוא הקליטו דואט ל – The Lady is a Tramp של רוג'רס והרט, שנכלל באלבומו של בנט Duets II. גאגא סיפרה כי הייתה עצבנית. היא שתתה הרבה ויסקי באותו. "אתה מכיר עוד מישהי ששתתה כל כך הרבה ויסקי איתך?" שאלה גאגא את בנט. "אני מרגישה איתך בספינת חלומות".
עכשיו מתברר כי ספינת החלומות של גאגא את בנט תמשיך בהפלגתה בנט סיפר, כי גאגא התקשרה אליו מניו-זילנד והודיעה לו בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים: "אני רוצה לעשות אלבום ג'אז". בנט שמוציא בקרוב אלבום דואטים נוסף – Viva Duets, הודיע לה ללא היסוס – "מסכים!"
"אני מאוד נלהב לקראת העבודה איתה. רבים אינם יודעים זאת, אבל גאגא היא זמרת ג'אז מצוינת. את שמו של המפיק המוסיקלי – מריון אוונס המתמחה בסווינג, הוא היה מוכן לגלות, אבל הוא משאיר את שמו של אחד הכותבים חסוי בינתיים – "הוא אינו קול פורטר או גרשווין, אבל הוא כותב להיטים מצוין".
תופיע יחד עם גאגא? – "בואו נראה איך יתגלגו העניינים. היא חברה טובה ואמנית מאוד יצירתית, מאוד משתנה מיום ליום, כך שבינתיים מתגלגלים רעיונות. אני מכנה אותה פיקאסו מוסיקלי. האנרגיה שלה היא משו פנומינלי"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן