ליסה ג'רמנו זמרת האלטרנטיב לשתי הופעות במאי

/5

ליסה ג'רמנו, זמרת האלטרנטיב, ילידת אינדיאנה (1958) תגיע לשתי הופעות במאי באוזן בר בת"א. ליסה היא מסוג הזמרות שמעולם לא השתייכה לזרם מסויים. היא הקליטה עם ג'ון מלנקמפ בסוף השמונים, ובהמשך, במהלך התשעים, חיפשה תדיר שינויי כיוונים, אך מעולם לא התפשרה כיוצרת-כזמרת.
בגיל 7, מספרת הביוגרפיה, כתבה יצירה ראשונה על פסנתר – אופרה בת 15 דקות. במשך הזמן למדה כינור, כלי שילווה אותה לאורך הקריירה, החל מנגינה באלבומו של ג'ון מלנקמפ Lonesome Jubilee, שיצא ב-1987. אחרי שהקליטה עם "סימפל מיינדס", עם ה"אינדיגו גירלז", החליטה שהגיעה זמנה.. בגיל 30, היא מפתחת סגנון פולק רוק משלה. On the Way Down from the Moon Palace הוא שמסמן את תחילת דרכה כסוליסטית (1991) Happiness בהמשך היה אלבום מלנכולי יותר, שיצא מאוחר יותר בהוצאה מחודשת בחברת 4AD. האלבום Geek the Girl,שהתמקד בביקורת חברתית ובקונפליקטים סקסואליים העניק לג'רמנו הכרה רבה בעיתונות המוסיקה. Excerpts from a Love Circus שיצא ב-1996 כבר זכה לחוג מעריצים משמעותי. הנקודה היא שמכירות אלבומיה לא עמדו בקנה אחד – מול עוצמת השבחים לה זכתה,  והיא איבדה את החוזה שלה עם 4AD. ג'רמנו מהרהרת בהמשך דרכה במוסיקה ואף נוטה לא להקליט עוד תקליט.
הא עוברת להוליווד, הופכת לפקידה בחברת הספרים Book Soup ונהנית מהאנונימיות החדשה. גם אם אינה מתפרנסת ממוסיקה – היצירה נשארת עיקר חייה. היא מצטרפת לאמנים כדיוויד בואי, אנה וורונקר, ניל פין לפרויקטים שמשאירים אותה מחוברת. היא חותמת עם ARTISTdirect, חברת האמנות אונליין ב-2002. היא מוציאה את Lullaby for Liquid Pig. אלבומה In the Maybe World יוצא ב-2006. כעבור 3 שנים –  Magic Neighbor. ג'רמנו תופיע פעמיים ב – 2 וב-3 במאי באוזן בר בת"א.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן