מאיה איזקוביץ All Of The Miles

All Of The Miles

מאיה איזקוביץ

הליקון
5/5

היא תלך כל הדרך שהוא רוצה. מחבקת את הערפל בזרועותיה, תמתין עד שיבוא היום, תעטוף את דמעותיה בפלדה. מאיה איזקוביץ שרה דרמה אישית מאוד, שפותחת הדיסק החדש, המצוין שלה, שנוצר במהלך שנתיים בניו-יורק עם המפיק יונתן דגן.
השיר הפותח All of the miles,  מאיר מצב נפש בטונים משתנים הוא תחנה ראשונה במסע המופלא של מאיה איזקוביץ אל עולמה המורכב מחוויות ילדות החוברים למקומות שהיא משתוקקת להגיע אליהם.  בשיר My Child היא תזכיר את האזהרות שהזהירה אמה מפני "אנשים רעים",  שמקבלים  זווית/ הארה אחרת ממי שכביכול הייתה צריכה להיזהר, שמציע לתקן את "נזקי העבר" של ילדותה/ ההשפעה השלילית של אמה עליה.  מאיה את השיר בעוצמה משכנעת, של מי שההתפקחה מהחיבוק האימהי.

Remember you told me things your mamma said/ She never gave you enough affection/ Let you run around, she didn't know you're bound/ To feel alone and such neglect-ion / You may feel the need to fix the past through me / And show over loving-ness / Fear you feed me pushes me further/ A world full of bad I can't take much longer

לא רק המנגינות היפות הופכות את מאיה איזקוביץ לזמרת יוצרת  מהטובות שצמחו בארץ, אלא  הנחישות בטונים שאומרת הזדהות עם התכנים. מאיה שרה ב – Wild Sea על צרכים  שמנחים אותנו, שהופכים אותנו משועבדים.

This wild sea raging inside of me/ I rest my feet and blame our stubborn needs/ I know your kind / Pledged to your eager mind / Don't march in your grin / Stay far from these fragile wings

המסע של איזקוביץ יונע בקצב מהיר של מעין שיר גוספל מלא אמונה בעתיד טוב יותר – כשתגיע "לשם" בשיר When I Get There.  ה"שם" קיים ב – Your Grace. החסד המופלא שממלא אותך באור, מעבר לכל חשיבה ריאלית על "חופש" ו"שלום" כמצב  בלתי אוטופי. הצלילים והטון נוגעים בטהור הזה, הלא מושג כביכול.
האם היא יכולה לקבל סיוע בניסיון שלה להגיע ליעד שלה?  היא מוכנה להסתפק רק במי שמשגיח עליה בדרכה. תקשיבו ל – Watch Me, פופ של מלודיה שובת לב, הבעה מעודנת שיש בה עוצמה וכוונה, כשהיא מבקשת:

Aint nobody here to tell me/ How am I to climb this mountain / Oh stay right beside me / Watch me climb, watch me climb / Watch me / Aint nobody here to guide me / How am I to cross this river? / Oh stay right beside me / Watch me cross, watch me cross / Watch me/ Just watch me climb / Don't take off your eyes while I run down

היא שרה ברגישות ועידון, כאילו מהלכת על בהונות האצבעות, על ניסיון לבחון פנים הנפש דרך הבעת הפנים ב – Soul Changing. סערת הנפש נוצרת בהפקה מוזיקלית שמחברת את התחושה עם הסערה הפנימית בצלילים אלקטרוניים.איזקוביץ חוברת במסע לסול לגוספל ורוק כשהיא שרה – Minor Changes, מצב נפשי שגורם לחוסר תחושה/ יצירה

Hold your horses/ It's too cold to read face expressions that mean nothing / Dip your sadness in this bowl/ Till you feel minor changes in your body .

בשיר הגעגועים Can't Wait, היא נשמעת לגמרי פולק מיוסיק מהז'אנר של פעם, בצלילים, בהבעה הדקה והמתכוונת, בסיום אמביינט מלא השראה.
וגם Noam,  שיר געגועים לנעורים. האם  אהבת נעורים נפלאה מבטיחה אהבה לנצח? וזוהי עוד מנגינה ראשונית שמהלכת עליך קסם ממש כמו השיר המסיים I Am, ליריקה של תחושה מוסיקלית מרוממת נפש בצלילי אווירה שנוגעים בשמים.

Focused distraction- I am/ I feel every part as I am / A seed in your garden- I am / A piece in your madness- I am

האלבום הזה לא יישאר כאן. All Of The Miles צריך לצאת לדרך ארוכה של אלפי מיילים. הגיע רחוק. זה מסע נפש של זמרת-יוצרת אותנטית, שמשרטטת בקווים מלודיים יפהפיים את תחושותיה, והמעטפת המוסיקלית (יונתן דגן) מחבקת.

שירים: All Of The Miles, My Child, Wild Sea, When I Get There, Your Grace, Watch Me, Soul Changing, Minor Changes, Can't Wait, Noam, I Am

וידיאו: Noam, Soul Changing

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. 5 כוכבים ?!?!? YOO – בסדר, היא נחמדה, אבל שוב האנגלית עוצרת את השירים מבאמת לגעת,
    אובר פושינג דיס, גראמפ'S.
    דאנה איבגי, הקליק וסודה פאבריק האחרונים לא שמעת ? זוווו אש צעירה ואמתית.
    עם כל זה שהם גם שרים באנגלית, בהם יש משהו אמתי וסוחף יותר ועם סעיפים מקילים.
    גלגלצ ביותר מה שהולך פה (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן