Marika Hackman Any Human Friend

Any Human Friend

מריקה הקמן

4/5

"כל האלבום הוא צלילה לתוך עצמי, ניסיון לקלף את העור יותר ויותר, לחשוף את עצמי לעומק" אומרת מריקה הקמן, הסינגר סונגרייטר הבריטית בת ה-27 על אלבומה השלישי. "זה יכול להיות די מיני, בוטה, אבל לא פוגע. זה שובב". "'כל חבר אנושי' בסופו של דבר נוגע לאופן שבו, "בכולנו יש את הקלילות והחושך". מריקה מזכירה זמרות כמו פי ג'יי הארווי שאינן מסמנות גבולות על ידי ז'אנר המוזיקלי, שאינן חוששות להגיע למחוזות המאוד ביזאריים שלהן. (אפילו תמונת העטיפה שלה, מוצאת את הקמן כמעט עירומה בזמן שהיא אוחזת חזיר תינוקות).
‘Hand solo’ משקף את מאפייני האוננות שלה, ומציג את השורה האהובה על מריקה, "תחת החוק הפטריאכלי, אני הולכת למות בתולה" ‘Conventional ride’ 'עוסקת במהות נערה סטרייטית, 'שרק רוצה להתנסות… "All Night" הוא שיר מיני – על אישה מנקודת מבט של אישה. אתה לא שומע הרבה על סקס בין נשים במוזיקה. מריקה בחרה לגעת בזה. The One- דיוקן של האמנית בעיצומו של משבר זהות, כאשר התרסקה לאחר פרידה כואבת מחברה עיצה ניהלה יחסים ארואכים. "Send my love" ("שלחי את אהבתי"), מושר מנקודת המבט של האקסית שלה או כל הדברים שהייתה רוצה לומר לי אם היתה היא. משתמשת בפרספקטיבה שלה כאמצעי להביע רגשות הבושה שלה. I'm Not Where You Are – על ניתוק רגשי ממערכות יחסים איתה.
האקמן שר על מאבקיה מחוץ לנורמות; היא אינה יכולה לעמוד בקיום חיים או מערכת יחסים רגילה, מחפשת משהו אחר ומרגש, אבל לא ממש יודעת מה זה, וזה נשמע אנושי כל כך. אף אחד מהשירים אינו נותן תשובות, אך משדרים את הלהט ובשיר הסיום Any Human Friend היא מגיעה לקבלה עצמית עדינה, ומזכירה במתיקות כי אף ש"כולם רוצים להיות עשויים מאבן ", כולנו רק בשר ודם מבולגנים.

Any Human Friend

1. Wanderlust
  2. The One
  3. All Night
  4. Blow
  5. I'm Not Where You Are
  6. Send My Love
  7. Hand Solo
  8. Conventional Ride
  9. Come Undone
  10. Hold On
  11. Any Human Friend
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן