עדן בן זקן חיבוק לשרה ולביבי

מ"אתה תותח" ל"אתה חיים שלי"

ביבי

/5

זה הצ'ק השמן או המסר? עדן בן זקן אינה צריכה לשאול / לענות. שלחו אותה להעביר את "אתה החיים שלי" מהחתונה שלה למסיבת הניצחון של הליכוד. הציבו מול מלכת הזמר את המלך והמלכה של הבחירות – ביבי ושרה, והיא סלסלה לזוג המאושר. גם כאן – אולם השמחות. פעם זו היתה שרית חדד עם "אתה תותח", ("אתה תותח אין אין עליך, מתה עליך אתה הגדול מכולם") אחריה פאר טסי עם "דרך הניצחון". אסטרטגיה: העם עם הליכוד ועם כוכבי הזמר המזרחי. ספקו להם את מה שאוהבים. זמרים אשכנזים?  – תשכחו. כולם שמאלנים עוכרי ישראל. זמרים ממוצא אתיופי – השתגעתם?!
בן זקן תרמה למסיבה 8 שירים תמורתם קיבלה לפי המספרים עליהם מספרים – 100 אלף שקל. שווה? הצילומים הראו שחברי הליכוד לא ממש היו ממוקדים בה, פרט לרגעים ששרה וביבי התייצבו מולה. מה בן זקן יודעת על החיים, על פוליטיקה? אושר במקרה הזה מתחבר עם עושר. כשיש צ'ק שמן, ביבי הוא החיים שלה. אבל למה להשבית שמחות? "הלוואי שהזמן יעצור לתמיד", היא מבקשת בשיר, ואני מניח שביבי ושרה בראש אחד איתה, ובטח כשהיא שרה להם "אתה האושר בעולם בשבילי". מה עם כל מחאת הראפרים? באמת, מה הם עושים בשביל מדינה? נו טוב, במילא מירי רגב חזרה עוד פעם לשלטון. מה הועילו המוחים?
תזכורת: הגברת זקן באה מקרית שמונה. זוכרים? העיר שאין בה חדר מיון, והנושא משעמם את ביבי. כמה עלה האוברול שלה בתחילת דרכה? שכחה מאין היא באה. היא רק יודעת לאן היא הולכת – לבנק!
מצד שני: האסטרטגיה של בן זקן מתוחכמת: במילא רוב הבוחרים של ביבי הם אוהדיה, ומכיוון שהוא שוב ראש הממשלה הבא – אין כאן הימור. האם מישהו מכיר את האג'נדה הפוליטית שלה? לא חשוב. האם מישהו שמע ממנו איזושהי תובנה? נו טוב, אני רציני, כשאני שואל את השאלות האלו? – ממש לא. בן זקן תדפדף ביומנה ותגיע לשמחה הבאה, שמאל, מרכז או ימין. תהיה עוד חתונה בלוח ההופעות שלה. מבחינתה ראש ממשלה, אוליגרך, בעל הון – כולם תותחים. 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן