מדונה תפתח את מסע ההופעות העולמי שלה בישראל

/5

תפתחו יומנים: 29.5.2012. מדונה תנחת בישראל אן למופע הראשון-בכורה של סיבוב ההופעות העולמי שלה. היא תשהה כאן שבועיים, במהלכן תערוך חזרות לקראת המופע – למעשה תעשה שימוש באיצטדיון ברצת-גן כזירת האימונים שלה לסיבוב ההופעות כולו שיתפרש על 51 ערים ברחבי העולם.
מה הכבוד שנפל בחלקנו? שוקי וייס שכינס עשרות עיתונאים וערוצי תקשורת באיצטדיון, מסר כי זוהי בחירתה האישית של מדונה, שעוד ב-2009, אחרי ההופעה בפארק הירקון הבטיחה שהיא חוזרת לכאן. כידוע, מדונה  הביעה את אהדתה לישראל וליהדות, וקשריה עם הקהילה היהודית ידועים.
רק 30,000 כרטיסים מוצעים למופע, שנחשב החדשני והגדול שנראה אי פעם בארץ. איצטדיון רמת-גן יעוצב מחדש בצורת אמפתיאטרון המתואם לצורכי המופע, עד כדי מרחק נגיעה מיציעי האצטדיון וכ-40 מטר בלבד משורת המושבים הראשונה. שטח הבמה הוא 1850 מ"ר והוא יכלול מפרט טכני מורכב שייהווה תשתית למוסיקאים, רקדנים, תפאורה, אפקטים מיוחדים. מתוך הבמה המרכזית תצא במת לוויין Satellite Stage, עליה תופיע מלכת הפופ רוב הערב.
הציוד למופע של מדונה יגיע ב-4 מטוסי ג'מבו ו-16 סמי טריילרים על גבי מעבורת מיוון לישראל. את האירוע יתפעלו 350 אנשי צוות של מדונה + כ-1,200 אנשי צוות מקומיים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 240 שקלים ל-490 שקלים, כאשר מחירי כרטיסי ה – V.I.P יגיעו עד 2,500 שקלים לכרטיס.

מסיבת העיתונאים לקראת הופעתה של מדונה במאי בישראל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן