מוקי

מה קורה למוקי?

הכוכב הבא

עם נועה אמר, עידן טנדלר, כפיא פופוביץ', אחי נתן, ליאור מיארה
/5

מוקי נתן כחול לאיתי אבירן, שהגיע לתחרות עם שיר בסגנון ת'ראש מטאל. הוא לא הבין מילה ממה שהבחור שר בקול Growling, אבל פרגן על האומץ. האם זה מספיק? מה עם השיר? מילים-לחן. כלום. נימוק רעוע.
אטדגי נתן אדום לנועה אמר בת ה-17, ששרה גרסת היפ הופ וריתם נ' בלוז יפהפייה ל – We Are Here של אלישה קיז. למה אדום? – אטדגי לא נימק. נראה מרוצה מעצמו, אבל סתם ולא פירש. מול שלושת הכחולים של חבריו לשולחן – מאוד עניין לדעת מה הפריע לו בביצוע הזה. תרשמו מינוס למפיקים שלא ממלאים את תפקידם. זה היה אחד מביצועי ההיפ הופ הנשיים הטובים ששמעתי מזמרת מקומית.
מוקי נתן אדום לעידן טנדלר, ששר Wake Me Up  של אוויצ'י. נימוק? זמר של פירוטכניקה. בשביל רוב הקהל "פירוטכניקה" זה סינית, בשביל חלק קטן – זיקוקי דינור. קרן פלס דיברה על זמר של "דינמיקה". מה הבינו הצופים? שהשופטים מחפשים מילים. לא נימוקים.
מוקי תיחקר את כפיר פופוביץ', למה הוא בחר פעם שניה להגיע לקהל דרך תוכנית ריאליטי, וקיבל תשובה מאוד מנומקת –"ריאליטי זו אחת הדרכים הלגיטימיות להתקדם, ככה זה עובד". חבל שלא החזיר לו בשאלה: מה אתה, מוקי, עושה בתוכנית ריאליטי? הסבר ונמק. למרות ביצוע אנמי ל"לתת ולקחת" של שלמה ארצי, קיבל שלושה כחולים. למה? עיניו הכחולות? אבל כמו בכל התוכנית – נימוקים מקצועיים – אין.
מוקי לא עומד בלחץ. החליף אדומים בכחולים – לאחי נתן, פליט "האח הגדול", כי התחשב בהתרגשות שלו. הוא גם נכנע ללחץ שהפעיל אטדגי ה"נייטרלי" כדי להעביר את ליאור מיארה, למרות שהוא (אטדגי) הבטיח בגילוי נאות לא להתערב, בגלל שמיארה כותב שירים לבן חסותו, עומר אדם. מילא קרן פלס, אבל מוקי? שהוא יהפוך לרכיכה? אה, אנחנו בריאליטי. לא שכחתי. הקומבינה מנצחת.

השתתפו: נועה אמר – We Are Here, קארל מק'ונן – Satisfaction, עידן טנדלר – Wake Me Up, איתי אבירן – Drilling in, רננה אורן – Single Ladies, כפיר פופוביץ' – לתת ולקחת, אחי נתן – מיליון שאלות, ליאור מיארה – בוא עכשיו

וידיאו: נועה אמר – We Are Here

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן