מוריסי מאשים את בית המלוכה בהתאבדות האחות

/5

הזמר הבריטי מוריסי מאשים את בית המלוכה הבריטי בהתאבדות האחות, שמסרה פרטים על הדוכסית קייט מידלטון. למי שאינו מכיר את הפרטים: ג'סינתה סלדנה, בת 46, אחות שעבדה בבית החולים על שם אדוארד השביעי במרכז לונדון, נפלה קורבן למתיחה רדיופונית של תחנת רדיו אוסטרלית, אחרי שגילתה פרטים על הדוכסית קייט מידלטון לצמד שדרנים שעבדו עליה.
קייט מידלטון אושפזה בבית החולים עם בחילות כתוצאה מההריון הראשון שלה ושל הנסיך וויליאם. סלדנה ענתה ביום שלישי לשיחת טלפון של שני שדרנים אוסטרלים, שהתחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס, וביקשו לקבל פרטים על מצבה של הדוכסית. סלדנה, שחשבה שאכן מדובר במלכה ובבנה, העבירה את השיחה לאחות נוספת שטיפלה במידלטון.
האחות שאליה הועברה השיחה, סיפרה לשדרנים שהדוכסית מקיימברידג' "לא הקיאה במשמרת שלי, והיא ישנה לסירוגין", והוסיפה כי עבר עליה לילה שקט. השדרנים אמרו כי יגיעו לבקר בבית החולים. הנסיכים וויליאם וקייט מסרו תנחומים למשפחה, ואמרו כי הם מצטערים עמוקות על המקרה. תחנת הרדיו האוסטרלית השעתה את השדרים מתפקידם והתנצלה על המתיחה.
מוריסי, שונא עתיק יומין של בית המלוכה והמשפחה המלכותית, אינו מאשים את צמד השדרנים האוסטרלים במות האחות, אלא מפנה אצבע מאשימה לדוכסית ולתקשורת הבריטית המסקרת את בית המלוכה. בראיון לרדיו ניו-זילנד 3 אמר: "מידלטון לא הביעה שום בושה או חרטה על מות האחות. היוהרה של בית המלוכה מזעזעת אותי. מה כל כך חשוב מה מצבה של הדוכסית – האם היא סובלת מאנורקסיה או הריון. אבל העיתונות הבריטית הובילה את האחות אל מותה בגלל הלחץ שהפעילה עליה. עוד שבוע – ואף אחד לא יזכור אותה. ככה מתנהל בית המלוכה שלנו".
מוריסי לא ממש מדייק, כי הדוכסית קייט מידלטון הוציאה הודעה, בה הביעה את צערה וצער בעלה על מות האחות, וכי מחשבותיהם ותפילותיהם הן עם משפחתה של ג'סינתה סלדנה. דובר מטעם בית המלוכה סיפר לניו-יורק טיימס, כי בית המלוכה מעולם לא התלונן על האחות.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן