מושיק עפיה חמישי שמח

חמישי שמח

מושיק עפיה

מילים: משה בן אברהם לחן: אסף צרויה ומשה בן אברהם עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר צור
3.5/5

החיים זורמים בסבבה. נוסעים עם גג פתוח לסופשבוע בצפון. הכל כלול: שיער עף ברוח, צליל בוזוקי, גבר רומנטי, צימר באווירת שאנטי, בילוי במועדון. בונוס: זה גם עושה לה תחושת דז'ה וו.
מה טוב ומה נעים שיצרני המוסיקה הים תיכונית חיים בתחושת סבבה אסקפיסטית, כאילו כאן זה איביזה. הרוח על הגג הפתוח נושבת על השיר הזה. אין דאגות. מושיק עפיה עף עליו. זה הראש לו. אל תדרשו יותר. הייחוד שלו? בגווני הקול. קול טוב. מתחיל נמוך ("בוקר די לישון") ומחליף הילוך ("בא לה סוף שבוע"). יצא לו אחלה קונטרסט.
העיבוד וההפקה האלקטרונית של תמיר צור נותנים לשיר דחיפה, שבלעדיה הוא לא היה מה שהוא. מקצוענות היא מקצוענות, גם כשמדובר בשיר שמח קליל הנשמע להיט אינסטנט מדליק לימי קיץ נטולי דאגה.

בוקר, די לישון / פוקח ת'עיינים מתארגן / מתחיל לי את היום / שמש בחלון / הקיץ שוב מתחיל / אני אוסף אותה לנופש בצפון / גג פתוח / שיער שעף ברוח ועשן / צליל בוזקי כמו  פעם ביוון / והיא סוחפת יש לה לוק הורס / משדרת לי פסון זה לא נורמלי / אני איתה עכשיו בצימר בצפון / בא לה סוף שבוע / יש לה מצב רוח / חמישי שמח / זה עושה לה דז'ה וו / בא לה גבר רומנטי / צימר בגליל לחיות בשאנטי / אולי טיפה מתוק אולי פיקנטי / אז קמתי ובאתי / לילה / זורם לנו סבבה / עוד שניה ונכנסים למועדון מזמין לי עוד כוסית / אולי אשלוף גם יהלום / והיא סוחפת יש לה לוק הורס / משדרת לי פסון זה לא נורמלי / שנינו שיכורים במועדון / בא לה סוף שבוע / יש לה מצב רוח חמישי שמח / זה עושה לה דז'ה וו / בא לה גבר רומנטי / צימר בגליל לחיות בשאנטי אולי טיפה מתוק אולי פיקנטי / אז קמתי ובאתי

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן