מחוות לנעמי שמר ולחלונות הגבוהים בפסטיבל "ימי זמר" 2012 בתיאטרון חולון

/5

בשנתו ה-17 מתבסס "ימי זמר" בחולון כפסטיבל האולטימטיבי לזמר עברי, מאז מותו של פסטיבל ערד. השנה בין ה- 8.4 ל -11.4 – תוכנית עשירה של הפקות מיוחדות והפקות מקוריות.
נעמי שמר תעמוד במרכז חזרתה לבמה של להקת "הכל עובר חביבי" שתתאחד למופע אשר יזם תיאטרון חולון – "געגועים לנעמי שמר" בניהולו המוסיקלי של אסף אמדורסקי. יתארחו גם הדודאים (אסף אמדורסקי וישראל גוריון) ואוהד חיטמן.
מופע מחווה נוסף – ל"החלונות הגבוהים" שחבריה היו אריק איינשטיין, ג'וזי כץ ושמוליק קראוס. שי אביבי ינחה את הערב בהפקת עדי רנרט ובהשתתפות – אפרת גוש, איה כורם, דנה ברגר מיקה קרני, קרן הדר ,שלמה גרוניך, אלי מגן, ירמי קפלן, חמי רודנר ערן צור, וגלעד שגב.
"זר כלניות" יוקדש למשה וילנסקי,  המלחין המיתולוגי חתן פרס ישראל, שנפטר לפני 15 שנה והשאיר אחריו נכסי צאן ברזל כמו: "כלניות", "היו זמנים", "בכרם תימן", "הטנדר נוסע", "מול הר סיני", "רחל רחל" ו"גדליה רבע איש". במופע בניהולה המוסיקלי של ורד פיקר ישתתפו: חני ליבנה, מיקה קרני, מיטל טרבלסי, ציפי זרנקין ו"חבורת דומיננטה".
פרס מפעל חיים יוענק למלחין מוני אמריליו במופע המחווה "בארץ אהבתי" בניהולו המוסיקלי של רמי הראל,בעריכתה של נעמי אטיאס ובהנחייתו של נתן דטנר. שיריו של אמריליו יבוצעו על ידי רוני דלומי, דין דין אביב, אלי גורנשטיין, נתן דטנר, ששי קשת , מיטל טרבלסי, רוחמה רז ודורית ראובני.
צוהר למוסיקה היוונית יפתח ב" זוכרים את אריס ועליזה", מופע לציון 20 שנה למותו של אריס סאן, הזמר היווני הכי ישראלי שפעל אי פעם בארץ, ובמלאת 3 שנים למותה של בת זוגו, הזמרת עליזה עזיקרי. ניהול מוסיקלי: גילה חסיד ישתתפו: אביבה אבידן ,מאיה אבידן , מתי סרי, לזר בואנו .מנחה: מולי שפירא.
"זה הרגע לאהוב" יפגיש על במה אחת את חלוצות הרוק הישראלי הנשי הזמרות שרי ורותי נבון, שישירו מלהיטיהן הבלתי נשכחים.
המופע "ארץ קטנה עם שפם וגיטרה" יוקדש לשירים של מאיר גולדברג כמו "זן נדיר", " מה שאת אוהבת", "כל הזמן שבעולם", התעשייה האבירית", "אימפריות נופלות לאט", " ארץ קטנה עם שפם" ועוד. מאיר יארח את : קורין אלאל, דן תורן, דודי לוי, מיכל שפירא, סמדר אקראי, לי גאון, יובל זדרמן, דני גלבוע, ערן לוי ואינה סקיטל.
היוצרת צרויה להב שכתבה שירים כמו "רומאו" "דרך המשי""שרה ברחובות" "על הגשר הישן" תארח את מיקה שדה בסדנת אמן.
ובמסגרת תוכנית האירוחים: שלום חנוך מארח את נינט טייב, יהונתן גפן מארח את:שלומי שבןאסף אמדורסקי מארח את אפרת גוש.
מנהל הפסטיבל הוא גיא תלם, מנכ"ל תיאטרון חולון. הפקה וניהול אומנותי: נעמי אטיאס.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן