metallica מטאליקה והסימפונית של סאן פרנסיסקו

מטאליקה מציגה: הופעה עם הסימפונית של סאן פרנציסקו

/5

את המפגשים בין להקות רוק לתזמורות סימפוניות אפשר לסכם בגדול כמחוות הדדיות שלא הולידו בדרך כלל יצירות אלמותיות, שלא לדבר על ז'אנר העומד בפני עצמו. ברוק המתקדם ישנם חיבורים עם מוסיקה קלאסית, אבל אולם הקונצרטים הקלאסי לא ממש התלהב להכניס את הגיטרות החשמליות והסינטיסייזרים לתוכניות שלו.
אחת המחוות הבולטות בין רוק למוסיקה קלאסית נערכה בין להקת מטאליקה והתזמורת הסימפונית של סאן פרנסיסקו משך שלושה ערבים בספטמבר 2019. ההופעות האלו שפתחו את מרכז צ'ייס בסאן פרנסיסקו מאז ההופעות המשותפות ב-1999 שעצאו אז באלבום S&M. התקדים של אז – ביצועים סימפוניים ראשונים בסוגם לשירי רוק, שוחזר בשנה שעברה בהופעות סולד-אאוט בהן נכח קהל של 40 אלף איש. עכשיו יוצא האלבום S&M2 בכל פורמט אפשרי וגם בקופסה Super Deluxe Box (מוגבלת ל- 500 עותקים) אותה יהיה ניתן להשיג בבלעדיות באתר הלהקה.
"S&M2"הוא ציון דרך בקטלוג של מטאליקה, אלבום הלייב  כולל יותר משעתיים וחצי של ג'יימס הטפילד, לארס אולריך, קירק האמט ורוברט טרוחיו באיחוד כוחות עם קרוב ל- 80 נגני הסימפונית של סן פרנסיסקו, בניצוח המנהל המוזיקלי האגדי מייקל טילסון תומאס.  סרט ההופעה, בעריכה חדשה נלקח מהגרסה שהוצגה באוקטובר 2019, ביותר מ- 3700 בתי קולנוע בעולם (כולל ישראל).

Metallica & San Francisco Symphony: Nothing Else Matters

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן