מייק סטרן וויקטור ווטן – הופעה משותפת ביולי

/5

בין הופעות בפסטיבלי המוזיקה הגדולים באירופה, מצאו שני מוזיקאי העל מייק סטרן וויקטור ווטן מועד להופעה משותפת, נדירה וחד פעמית בישראל תחת כיפת השמיים בזאפה אמפי שוני.
מייק סטרן (60) ניצב בשורה הראשונה של עולם הג'אז כבר למעלה מ-20 שנה, גיטריסט, מנהיג הרכב ומלחין נפלא, פרפורמר שממשיך לחדש ולהתחדש. הוא התפרסם לראשונה כגיטריסט של להקת "דם יזע ודמעות" ב- 1975. לאחר מספר שנים עבר לניו יורק וגויס ע"י מיילס דייויס כחבר קבע בהרכב הקאמבק שלו (עם מרקוס מילר בבס, אל פוסטר בתופים וביל אוונס בסקסופון). בהרכב זה הקליט שלושה אלבומים. קריירת הסולו כוללת 12 אלבומים, 6 מועמדויות לגראמי והכתרה לגיטריסט השנה (1993) ע"י המגזין Guitar Player Magazine. זהו ביקורו השלישי של סטרן בישראל לאחר הופעות מוצלחות בת"א ב- 2004 ובפסטיבל הג'אז באילת עם ריצ'ארד בונה ב- 2008.

ויקטור ווטן – בסיסט הפיוז'ן המוערך אשר זכה בלא פחות מ- 5 פרסי גראמי, ונבחר שלוש פעמים לבסיסט השנה של המגזין Bass Player Magazine (הבסיסט היחידי שזכה בתואר זה יותר מפעם אחת). ווטן ניגן עם פרינס, צ'יק קוריאה וברנפורד מרסליס.
ווטן (49) האמריקאי, ידוע בזכות טכניקת ה"סלאפ" המיוחדת ונחשב לווירטואוז גדול.
כעת הוא חוזר למבצר שוני לאחר שהדהים את הקהל הישראלי ב- 2008 יחד עם הבסיסטים סטאנלי קלארק ומרכוס מילר. מאז הספיק ווטן להופיע בת"א (2011) ובפסטיבל הג'אז-חורף באילת 2012 עם בלה פלאק והפלאקטונס.

מייק סטרן – גיטרה ויקטור ווטן – בס, בוב פרנססצ'יני – סקסופון, דריקו ווטסון – תופים

12.7 – אמפי שוני

צילום: יוסמיוסיק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן