"מסע אספלט" – פרויקט מחווה חדש לשירי סשה ארגוב

/5

"מסע אספלט" הוא פרויקט מחווה חדש לשירי המלחין סשה ארגוב מבית "קול הקמפוס", תחנת הרדיו של ביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל וטלי פולק, מפיקה עצמאית ושדרנית בתחנה. בפרויקט משתתפים מבחר אמנים צעירים ועצמאיים, חלקם "פנים חדשות" במוסיקה המקומית.
האוסף מכיל 27 שירים, שלל פרשנויות שונות לשירים שהלחין סשה ארגוב. את "מסע אספלט" ניתן יהיה להוריד החל מתחילת פברואר, בסכום סמלי של כ-10 ש"ח, לכיסוי עלויות זכויות יוצרים והפקה. ההורדה תציע לגולשים גם עטיפה וחוברת מעוצבת עם מילות השירים והקרדיטים. הבחירה בפורמט אינטרנטי להפצה נבעה מרצון לשמור על הרוח שליוותה את עשייתו: הפרויקט הוקלט בהתנדבות ובאופן עצמאי, ללא מימון או תמיכה וללא מטרות רווח.
לאמנים המשתתפים ניתן חופש אמנותי מוחלט בבחירה של עיבוד והפקה, כדי ליצור כר ביטוי רחב ומגוון. "מסע אספלט" הוא שם השיר החדש בפרויקט, שהתגלה בעיזבונו של סשה ארגוב ומעולם לא שוחרר רשמית. נועה גולנדסקי כתבה ללחן טקסט חדש, אותו היא מבצעת עם אדם בן אמיתי.
הסינגל הראשון מתוך האוסף, "עוד מחכה לאחד", בביצועה של אביגייל רוז, כבר יצא וזכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו. הביצוע ייכלל גם באלבומה השני של אביגייל. משתתפים (לפי סדר א'-ב'): אבי עדאקי, אביגייל רוז, איה כורם, איילת רוז גוטליב, איתמר רוטשילד, אלון עדר, גליה חי ואבי בללי, הילה רוח, טל הפטר (ניסים והנפלאות), יאיר יונה, יהוא ירון, יואב שושני, כרמי זיסאפל וערן ויץ, לי גאון, מאלוקס, מיכאל גוטליב, מיכל לוטן, נועה גולנדסקי ואדם בן אמיתי, נילי פינק, נעם נבו, עינב ג'קסון כהן, צח דרורי, קרימינל פרוג'קט, רונית רולנד, רות דנון ומורן צ'סטר, שירלי קונס, תמר קפלנסקי.

http://tinyurl.com/sashaargov

 

מסע אספלט – ביקורת

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן