מפתיע? ממש לא. "30" של אדל זוכה למכירות הגדולות ביותר של 2021

אדל הגיעה עכשיו לראש המצעד עם כל האלבומים שלה, שיא של כל הזמנים לזמרת.

/5

'30', האלבום החדש של אדל, נכנס לפסגת המצעדים בארה"ב, עם 839,000 יחידות אלבומים שנמכרו, לפי דיווח של MRC Data. הנתון מציין מכירות הפתיחה הגדולות ביותר של 2021, שמשאירות מאחור "Certified Lover Boy" של דרייק, שנפתח עם 613,000 יחידות בספטמבר. מפתיע? ממש לא. העולם חיכה לאדל 5 שנים בציפיה לאלבום החדש. עכשי מגיעה ההתפוצצות, וזו רק ההתחלה.
בשבוע שעבר, אדל הגיעה היישר למקום הראשון בבריטניה עם האלבום הרביעי שלה, שהשיג את שיא המכירות הגדולות ביותר בשבוע הראשון לאלבום בכלל ואת נתוני הפתיחה הגדולים יותר לאלבום סולו נשי מאז אלבומה האחרון של אדל, '25', שיצא ב-2015.

אדל הגיעה עכשיו לראש המצעד עם כל האלבומים שלה, שיא של כל הזמנים לזמרת. הסינגל שלה 'Easy On Me' שמר על המקום הראשון במצעד הסינגלים בבריטניה, זה השבוע השישי ברציפות. בעל השהות הגדולה ביותר במצעד הסינגלים בבריטניה, אף יותר מהסינגל שלה מ-2011, "Someone Like You".
פרשנות: אדל איז בק. אמרנו הכל? כמעט. כוכבת הפופ הגדולה ביותר בעידן הזה בת ה-31 בחרה לחזור ממקום אישי- אינטימי, שרה מעומק צערה על אובדן אהבה. היא לא מיהרה להוציא אלבום. מקדם המכירות של האלבום היה אדיר: בחמש שנות היעדרותה, הביקוש  הלך והתעצם. האם הצלחתה אקוויולנטית ליכלותיה כזמרת? הייתי אומר שהיא לא הזמרת הכי טובה, קחו בחשבון שהיא לא מהגדולות (כמו וויטני, , סלין, ארתה, פברוטי, פרינס וכו' וכו' וכו') ויש גם הרבה מבצעים טובים יותר, אבל בסך הכל היא עדיין אמן מדהים.

אדל – 30 ביקורת אלבום

אדל – Easy on me

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן