מרינה מקסימיליאן בפסטיבל הג'אז של תל-אביב 2008

/5

 מארינה מקסימיליאן בלומין עם תזמורת הג'אז של תל-אביב, רביעיית דיוויד "פאטהד" ניומן, שלומי שבן,  קהיל אל-זאבאר, שלישיית אבי אדריאן, הנשפן הוותיק ז'אק סאני, מקהלת הסקסופונים של אודין פופ,  שלישיית מריו פאבון, חמישיית מישל סג'ראווי, רביעיית יותם זילברשטיין, מל רוזנברג והswing de gitanes-, , רביעיית אלברט בגר, הטרומבוניירה של יאיר סלוצקי, רביעיית Bebe ואלה תדמור ישתתפו בפסטיבל ג'אז תל אביב המופק על ידי עיריית תל אביב וחוגג השנה את שנתו ה- 18.הפסטיבל יתקיים   בין ה-20 ל-22 בפברואר  בסנימטק  תל אביב.

מופע הפתיחה יציג את האורח המרכזי, הנשפן דיוויד "פאטהד" ניומן במחווה לריי צ'ארלס האגדי. במופע ינגן ההרכב המשובח, הכולל גם את הפסנתרן האגדי קירק לייטסי.

מקהלת הסקסופונים של אודין פופ (ארה"ב-ישראל)- תגיש הפקה מיוחדת לפסטיבל   בחיבור לחטיבת נגני הסקסופון  מקומיים ברפרטואר מקורי ובעיבודים ללחנים של ג'ון קולטריין.

שלישיית מריו פאבון (ארה"ב) תגיש  Remembering Thomas , במחווה לתומס צ'אפין. במלאת 10 שנים למותו של צ'אפין, שמת בגיל  40.

קהיל אל-זאבאר- עם ה"אתניק אריטייג' אנסמבל"  (ארה"ב)-  יגישו מופע שבסיסו מקצבים האפריקאים הסוחפים, המהווים את הבסיס לאלתור הג'אזי. נגני כלי הנשיפה בהרכב נוטלים חלק גם בנגינה על כלי הקשה וכולם לבושים  בבגדים אפריקנים מסורתיים.

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן