כזה עוד לא שמענו ממשה פרץ. עבר עליו משהו, או שהצרכים השיווקיים מנווטים שנוי? ולמה עכשיו "הללויה" אחרי ובעיצומו של האסון הגדול העובר על ישראל? רוב המאמינים יגידו. עזוב אין קשר. בדיון לעומק נאמר, כי הטבח שביצעו מחבלי חמאס מעלה סוגים של התמודדויות אמוניות. אז נכון, עם אמונה אין מתווכחים. התגובה האפשרית הראשונה היא ייאוש גמור מן האדם, ייאוש מן האופטימיות ההומניסטית, הבנה משתקת, כי המודרנה והקידמה לא משיגות אלא הגברה והעצמה של כוחות ההרס וההשחתה הטמונים עמוק במין האנושי.
למה השיר הזה בכל זאת נכון לזמנו? ייאוש עלול להוביל להרמת ידיים, לשיתוק ולחוסר מעש. ההלל את אלוהים מרים נפשות: זהו אלוהים המלווה אותנו באסון ולאחריו, וחרף כל הרוע והמפלצתיות שאליהם נחשפנו באותו יום, הוא הערובה כי נמשיך להיות טובים, מוסריים, מאמינים ורודפי צדק.
שיר מרים נפש בלחן ובהרמוניה, בשירה המתכוונת. משה פרץ בשירתו הרכה, יונתן רזאל בשירת נשמה חוברים לדואט בעיבוד יפהפה לקלידים שיהפוך שירת רבים.
משה פרץ ויונתן רזאל הללויה תסריט, בימוי והפקה: עוזי ג'ורג' -GP
הללו יה הללו אל בקדשו / הללוהו ברקיע עזו / הללוהו בגבורתיו
הללוהו כרב גדלו / הללוהו בתקע שופר / הללוהו בנבל וכנור
הללוהו בתף ומחול / הללוהו במנים ועגב / הללוהו בצלצלי שמע
הללוהו בצלצלי תרועה / כל הנשמה תהלל יה הללויה
כל הנשמה תהלל יה הללויה / כל הנשמה תהלל יה הללויה