נגן הטבלה ההודי זאקיר חוסיין ביטל את הופעותיו בישראל בחודש הבא

/5

אמן ונגן הטבלה הענק, זאקיר חוסיין, ביטל את הופעותיו ביולי בקיסריה ובירושלים בעקבות לחצים עליו לא להופיע בישראל בחודש הבא בקיסריה ובירושלים.
בהודעת הביטול, שהתקבלה בסוף השבוע ממנהליו של זאקיר חוסיין נאמר: "זאקיר חש שההחלטה היחידה שהוא יכול לקבל כרגע היא לדחות את הופעותיו בישראל. מדובר בסכנה על ביטחונם האישי של זאקיר ושל חברי להקתו – אם יקיימו ההופעות.
"זאקיר נתקל בהתנגדות עזה לביקורו בישראל בזמן הנוכחי, שהתבטאה הן בפניות אישיות אליו והן בעצומה אינטרנטית הנושאת את חתימתם של למעלה מ-85 אומנים הודים. ההחלטה הייתה מאוד מאוד קשה לזאקיר, המאמין בכל נפשו כי המוסיקה היא השפה האוניברסאלית של השלום"
ממשרד ההפקה המקומי נמסר בתגובה: "היסוסיו של זאקיר בעניין ביקורו בישראל החלו לפני זמן מה. הועברה אלינו בקשתו לאפשר לסטודנטים מרמאללה להגיע להופעה. הודענו שנשמח להעניק הזמנות לסטודנטים מרמאללה, ואף לעשות ככל יכולתנו לדאוג שיינתנו להם אישורי כניסה לישראל, אלא שהארגון המייצג אותם הבהיר לנו חד משמעית שאין הוא מעוניין בהגעת הסטודנטים לישראל, או בכל צורה של שיתוף פעולה אתנו".
"אנו מצטערים על החלטתו של זאקיר. תמוה מאוד בעינינו, שהוא רואה סכנה ביטחונית בביקורו בישראל ביולי, ובנשימה אחת מביע את תקוותו שאפשר יהיה לשלב ביקור בישראל בנובמבר. אשרי המאמין שכל הבעיות העומדות בין ישראל לעם הפלסטיני ביולי תיפתרנה עד נובמבר… זו אינה התגובה המצופה ממי שטוען כי המוסיקה היא השפה האוניברסאלית של השלום".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן