סטיווי וונדר

אינרוויז'ן

סטיווי וונדר

5/5

באלבומו ה-16 של עוסק סטיבי וונדר  בשימוש יתר בסמים בשיר Too High, גזענות בשיר "Living for the City", אהבה בבלדה הנפלאה – "All in Love Is Fair" השיר המסיים "He's Misstra Know-It-All", הוא מתקפה נוקבת על נשיא ארה"ב באותם ימים, ריצ'ארד ניקסון.
זה אלבום טוטאלי של וונדר במילים, לחנים, הפקה ונגינה בסינתיסייזר ובכל הכלים בשישה משירי האלבום כלהקה של איש אחד. וונדר היה המוסיקאי השחור הראשון שהצליח ליצור סאונד ייחודי באמצעות הטכנולוגיה המוסיקלית החדשה.
נוסחת הסול-פאנק של וונדר ניזונה ממלודיות, קצבים ועיבודים שנשמעו אז חידוש מפתיע בז’אנר הסול מיוסיק. מבחינת תכנים,  וונדר מיזג ריאלזם סוציאלי ואידיאלזם ספיריטואלי. סמים, פוליטיקה וספיריטואליות חברו יחד, כולל התבייתות על  המסרים של מרטין לותר קינג.
מרכז הכובד של הדיסק  הוא
ב-"ליבינג פור דה סיטי" , שיר של  8 דקות החושף את כישוריו של וונדר כמספר מעורב.  וונדר הצליח לגעת גם בנושאים כמו מדיטציה טרנסצדטלית וגלגול נשמות. ללא ספק אחד המסמכים החשובים של מוסיקת הנשמה השחורה,  אלבום מלודי, חדשני ורב עוצמתי. קלסיקת סול מיוסיק.

וידיאו:  Stevie Wonder – Living For The City

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן