סטיבן וילסון The Future Bites

סטיבן וילסון The Future Bites

מי שכונה "מלך הרוק המתקדם" נמצא עכשיו בעולם הדאנס, האלקטרוניקה והפופ עכשווי

4.5/5

סטיבן וילסון, סולן Porcupine Tree לשעבר, איש בלקפילד (עם אביב גפן) מגיע בגדול לעידן הפופ הדיגיטלי. The Future Bites הוא אלבום האולפן השישי של המוסיקאי הבריטי. האלבום יצא לראשונה ב- 12 ביוני 2020 אך עקב מגיפת הקורונה יצא פעם נוספת באופן רשמי ב-29 בינואר 2021.
האלבום עוסק בשני נושאים חוזרים – זהות וטכנולוגיה. וילסון הסביר כי האלבום מסתייג קשות מהאוטופיה שלנו במאה ה -21, תוך שהוא מאפשר גם רגעים של צמיחה אישית ואופטימיות או: "פחות חזון עגום של דיסטופיה מתקרבת, יותר קריאה מסקרנת של כאן ועכשיו".
הנושא הכללי – "איך המוח האנושי התפתח בעידן האינטרנט" – הביא את וילסון להרהר בצרכנות, אלגוריתמים, קניות בעידן האינטרנט ושיח כללי על האופן שבו הטכנולוגיה והשיווק שינו את החיים המודרניים.
הסינגל הראשי "הקונה האישי" ("Personal Shopper") מוצג כשיר שהרחיב את האלמנטים האלקטרוניים של עבודתיו הקודמת של וילסון, שיר שצולל לחלוטין לדאנס ולניאו דיסקו ועדין נשמע רוק. מי שכונה "מלך הרוק המתקדם" נמצא עכשיו בעולם הדאנס, האלקטרוניקה והפופ עכשווי. אלבום הסולו של בן ה -51 הוא האוסף הפחות מוכוון גיטרות שלו.
נושאים מנוסטלגיה ועד התייחסות עצמית במדיה החברתית נעטפים במנגינות מופלאות בהשפעתו של טרבור הורן אהובו, והתוצאה היא פופ-פאנק-אלקטרוני פוסט-מודרני, מלא שנינות והומור.

סטיבן וילסון מארח את נינט 2016

סטיבן וילסון The Future Bites וידיאו 1: Self

וידיאו 2: King Ghost

וידיאו 3: Personal Shopper

סטיבן וילסון פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן