סלין דיון דוחה הופעותיה ל-2023

מעריצי סלין דיון – למה להמתין עוד שנתיים להופעה?

ההופעה המקורית של סלין הוכרזה עוד בספטמבר 2019. היא תערך כעבור 4 שנים!

/5

לא רק בישראל ממורמרים על החלטתה של סלין דיון לדחות את ההופעה שתוכננה ל-2020 בשלוש שנים – עד קיץ 2023. הדרישה להחזר כספי של הכסף על כרטיסים שכבר שולמו מוצדקת ללא ספק מהבחינה הצרכנית הפשוטה. אתה רוצה לקבל תמורה עבור כספך. בעולם של ימינו – מי יודע מה יהיה בסוף מאי 2023?  מצד שני: יש כאן גם צד משפטי, ולתשובה המשפטית ייאלצו הרוכשים להמתין עד הכרעת בית המשפט בתובענה ייצוגית שהוגשה בעניין.
סלין דיון הודיעה השבוע על דחיית סיבוב ההופעות 'Courage World Tour' שלה ל -2023. הודעתה של הזמרת היא מכה למעריציה בכל העולם, שהיו בטוחים כי הכרטיסים שרכשו יהיו טובים להופעותיה בקיץ 2021, ונדהמו לשמוע כי היא דוחה לעוד שנתיים. שתי ההופעות המקוריות נקבעו כזכור  ל-19 וה-20 2020 ביוני באיצטדיון בלומפילד ביוני . בעקבות הדחייה, כלל רוכשי הכרטיסים כרטיסים חדשים המציינים את מקומותיהם החדשים הפעם לאמפי לאמפי בפארק הירקון שעוצב  ברוח האצטדיון, עם מרחקים זהים בין הבמה לשורות האורקסטרה והיציע.
ההופעה המקורית של סלין הוכרזה עוד בספטמבר 2019. בעקבות הביקוש נפתחה הופעה שניה.  בעקבות המגיפה הודיעה דיון על שיבוץ מחדש של 49 הופעות במקטע האירופי של סיבוב ההופעות, אשר יתקיימו ב- 32 ערים שונות ב-2021. כאמור ההופעות האלה נדחו עכשיו בשנתיים.
בהודעה החדשה למעריציה אומרת סלין: "ממש ציפיתי לראות את כולכם באירופה הקיץ, אבל לרוע צער בגלל המצב בעולמנו, זה לא יקרה. אבל בבקשה אל תתייאשו, אנחנו מרגישים טוב מאוד לעשות את ההופעות בשנת 2023 ואני לא יכולה לחכות לראות אתכם סוף סוף. שמרו על עצמכם, היו בריאים 2023 הנה אנחנו באים".
הודעתה אינה מרגיעה את קהל רוכשי הכרטיסים. ההפקה בישראל הודיעה שאין החזר כספי לרוכשי הכרטיסים, עד סיום ההתדיינות בתביעה ייצוגית שהוגשה בנושא. לקהל מוצעים חלופות כמו שמירת הכרטיסים תוך מתן עדיפות למי שיבחרו מקומות חדשים תוך חודש. או לקבל  זיכוי של 110% למופעי המפיק שוקי וייס.

מעריצי דיון אינם מבינים למה עליהם להמתין שנתיים להופעה. בינתיים – סוגיית השבת כספם היא נושא משפטי לא פשוט. מדובר במצב בו לא ניתן לקיים את החוזה בין המפיק ךרוכש הכרטיס בגלל אירוע חיצוני, בלי אשמה של אף צד.   במרץ הוקם צוות בראשות המשנה ליועמ"ש, ארז קמיניץ, כדי לבחון הסדרים חוזיים לנוכח משבר הקורונה לאור העובדה, שרבים מהחוזים אינם ניתנים לקיום. בינתיים ממתינים לדבר בית המשפט.

סלין דיון מודיעה על דחיית ההופעות ל-2023

סלין דיון 32 שנה אחרי האירוויזיון באירלנד

All By Myself סלין דיון בהופעה בבוסטון 2008 – ביצוע חיים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן