סלין דיון מבטלת קונצרטים בגלל התכווצויות שרירים קשות ומתמשכות

כזכור, סלין דיון דחתה את גם הפעותיה שתוכננו ל-2020 - כולל ישראל - בשלוש שנים – עד קיץ 2023

/5

סלין דיון דחתה את תחילת ההופעות שלה בלאס וגאס לאחר שסבלה ממה שהיא מתארת כ"התכווצות שרירים חמורה ומתמשכת". הזמרת הקנדית הייתה אמורה להתחיל את סדרת הקונצרטים החדשה, בשם Céline, ב – Resorts World לאס וגאס בחודש הבא, אך לא הצליחה לתפקד בחזרות בגלל המחלה. "נשבר לי הלב מזה", אמרה דיון. "הצוות שלי ואני עבדנו על המופע החדש שלנו במשך שמונה החודשים האחרונים,ודחיית ההופעות מאוד מעציבה אותי."
דיון נחשבת עמוד תווך בשאו ביזנס בלאס וגאס מאז 2003, כאשר פתחה את את הופעותיה שנקראו A New Day בסיזרס פאלאס. מדובר באחד הקונצרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים, שרווחיו הגיעו ל – 385 מיליון דולר במהלך חמש שנים.
כזכור, סלין דיון דחתה

את גם הפעותיה שתוכננו ל-2020 – כולל ישראל – בשלוש שנים – עד קיץ 2023. מעריצי דיון אינם מבינים למה עליהם להמתין שנתיים להופעה. בינתיים – סוגיית השבת כספם היא נושא משפטי לא פשוט. מדובר במצב בו לא ניתן לקיים את החוזה בין המפיק לרוכש הכרטיס בגלל אירוע חיצוני, בלי אשמה של אף צד- משבר הקורונה.
הוגשה תביעה ייצוגית בשם טליה וצבי לנדסמן, שרכשו כרטיסים להופעה של  דיון, אחרי שפנו עוד ביוני 2020 לקבל את כספם בחזרה, אך הושבו בשלילה.    עורכי הדין אליהו מלך ואביעד כהן הגישו את התביה נגד מפיקי המופע איוונטים ישראל ושוקי וייס, המיוצגים על-ידי משרד עורכי הדין יגאל ארנון.
הסדר הפשרה שהוצע לבית המשפט העמיד לרוכשי הכרטיסים שלוש אפשרויות בחירה: מימוש הכרטיס במועד של מופע חדש ובאותם התנאים; קבלת שובר זיכוי בשווי של 110% ממחיר הכרטיס המקורי למימוש לתקופה של שנתיים מיום החתימה על ההסכם (או השבה מלאה בחלוף שנתיים); או קבלת החזר כספי בשיעור של 75% מהסכום ששולם.
היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, התנגד להסדר פשרה. הוא סבר  כי ראוי לקבוע תקופת זמן קצרה יותר לקבלת החזר מלא, וזאת לכל היותר עד לסוף שנת 2021. במסגרת העמדה צוין, כי מצד אחד עמידתו של המפיק על המשך החזקתם של הכספים ששולמו במשך פרק זמן ממושך, ומצד שני השבה מיידית רק בגובה של 75%, עולות כדי חוסר תום-לב בקיום חוזה.

Celine Dion – My Heart Will Go On

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן