סם סמית' Love Goes

סם סמית' Love Goes

אהבה משמעותית במיוחד - כשהיא משתבשת. האובססיה גוברת, אפילו יותר מתשוקה

הליקון
4/5

השיר הפותח “Young” מושר כמעט ללא ליווי, מהלך המציג את טווח הווקאלי של סם סמית – ויברטו מצוין המשדר תחושה הכי חזק-נקי. למרות המחסור באנרגיה ברגעים הראשונים, ה"שקט" מאפשר מעבר אפקטיבי לשיר הקצבי "יהלומים" (שיצא כסינגל), עדי לייצר אנרגיה אופטימית. האיזון הזה אופייני לזמר יוצר המיינסטרימי הזה.
Love Goes נקרא במקור "למות למען", והיה מיועד ע"י סם סמית' לצאת לפני שהמגפה השתלטה על העולם. אלבום האולפן השלישי של זמר בלדות שברון הלב. שיר על אהבה שחיה ללא חרטה (Diamonds) שיר עם האמן הניגרי בורנה בוי (My Oasis) שיר עם לבירינת' ( Love Goes)
אסופת השירים מציגה סיפורים אישיים – רובם בנימה מלנכולית. הסאונד מעולה, המוסיקה – אינטימיות אמינה של מספר מוזיקלי. הוא מעודד ב – “So Serious” "הרם את הידיים באוויר אם לפעמים תתעצב כמוני" ובפזמון כמו מתנצל : "אלוהים אני לא יודע למה / אני נהיה כל כך רציני לפעמים"
רבים מהשירים החדשים נשמעים כטון רגשי מתחדש.  וא שר רגשות של מאהב נבגד. מוסיקה שחוברת לרחמים עצמיים.
Love Goes מרגיש כמו האלבום הראשון שסמית' מוציא. למרות שחוזרים הנושא העיקרי של אלבומיו הקודמים – אהבה ואובדנה, יש תחושה של משב רוח רענן בהשוואה לאלבומיו היותר כבדים ןמלנכוליים. הסיום עם "ילדים שוב" (“Kids Again”), הוא שיר העוסק בהתבגרות, וב"החיים מתוך מזוודות ובתי מלון", השיר מגשר יפה על הפער בין החצי הראשון שירי הדאנס לבלדות.
ב"אהבה הולכת" שיתף סמית' פעולה עם בן זוגו לכתיבת השירים ג'יימס נאפייר; עם מומחי הפופ הסקנדינבים כמו סטארגייט, Shellback, לינוס ויקלונד ועם גיא לורנס מצמד הדאנס Disclosure (שחברו לסמית בסינגלים מוקדמים). הם בנו מסלולי פופ מובנים נגישים הקורצים לעבר רחבת הריקודים לרדיו הידידותי ואף לרחבת הריקודים, אולם בעיקר מוסיקה מלנכולית של שבור אהבה.
אהבה משמעותית במיוחד – כשהיא משתבשת. האובססיה גוברת, אפילו יותר מתשוקה. קולו היפהפה של סם סמית' קובע מאוד את איכות השירים: רגשני מלוטש, חזק ומשדר פגיעות עמוקה. חסר הגנה. “Love Goes” משקף בדידות, געגוע וחרטה. אולם יותר מתמיד, לסמית מודע לכך שגם אם השירים מאוד אישיים, יש להפנותם לקהל שמחפש את סוג המוסיקה שלו,  ללבבות בודדים שהולכים שבי אחר קול המשי שלו מאז "Stay With Me" ו"Too Good at Goodbyes". מבחינתם – זהו אלבום חובה.

Sam Smith – Diamonds

סם סמית' Love Goes השירים

1 Young
2 Diamonds
3 Another One
4 My Oasis
5 So Serious
6 (Dance (‘Til You Love Someone Else
7 For The Lover That I Lost
8 Breaking Hearts
9 Forgive Myself
10 Love Goes
11 Kids Again
12 Dancing With A Stranger
13 How Do You Sleep?
14 To Die For
15 I'm Ready
16 Fire On Fire
17 Promises

האתר של סם סמית'

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן