עדן חסון

עדן חסון – את חסרה לי

מילים לחן: עדן חסון עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי, עדן חסון
3/5

אסטרטגיה שיווקית. אחרי 20 מיליון צפיות ביוטיוב (האמנם? זה אמיתי?) יוצא השיר לרדיו. אסטרטגיה אומנותית: עוד שיר לאזור הגברים שבוכים ביום ובלילה. אומר מיד: אין לי טישו לנגב לעדן חסון את הדמעות למרות ה"שריטה העמוקה" שבינו ובינה. לא ברור מה קרה, אבל לפי הסלסול המתבכיין קרה משהו. עגמת נפשו טבולת הדמעות לא עושה לי כלום. גם לא הדקירות בחזה. גם לא תחינתו שלא תשבור לו את הלב ויסתפק בנשיקה אחת, ברגע בודד של חזרה.
מילא, כל הקלישאות על אהבה נכזבת. מוסיקלית – לא מעניין. עדן חסון טוב במנגינות מסתלסלות שמתחברות לקול טנור גבוה רגשני, אבל הוא מקובע על  תדר מסוים, רגש רץ לפני השיר, מרגיש סוג של מניפולציה.  אגב, לא ברור: לפי הטון המקונן – ליבו כבר שבור, אז מה הוא מבקש ממנה שלא תשבור לו אותו.
הגיון לא תופס. רגש חזק יותר. גם אם מדובר בחמישה מיליוני צפיות – לא עניין של מה בכך. רגש בז'אנר הזה הוא סוג של פס יצור. יש לו צרכנים, ואני לא מתכוון לערער על החיבור למוצר של חסון. לי זה לא קרה. לא משתתף בצערו. לא חס על שברון ליבו. לא קונה.

עדן חסון – את חסרה לי

אני ואת זו שריטה עמוקה/ לטיפה או מכה וטיפול פסיכולוגי/ גם אם נרד לתחילת הסיפור/ נחבר תשבור חפירה ארכיולוגית.
אנ'לא אדע איך הפכתי להיות/ זה שרץ בלילות בשבילך/ עם דקירות בחזה והמון זעם/ עדיין מחייך.
רק אל תשברי לי את הלב../ תחבקי אותי חזק ואז תמשיכי. אני אוהב,/ ולמרות הכל בסוף השיר תלכי לי.
רק אל תשברי לי את הלב.. תנשקי ותעלמי לי
אני ואת זו מילה ישנה/ עד שאת מפתיעה/ מגלה שטעית/ כמובן אחבק אותך שוב/ תדפקי לי ערבוב
ואת שוב בחזית/ ואני אהפוך להיות/ זה שרץ בלילות בשבילך/ עם דקירות בחזה והמון זעם/ עדיין בשבילך.
רק אל תשברי לי את הלב.. תחבקי אותי חזק ואז תמשיכי. אני אוהב/ ולמרות הכל בסוף השיר תלכי לי.
רק אל תשברי לי את הלב.. תחזרי ותעלמי לי
רק אל תשברי לי את הלב../ תחבקי אותי חזק ואז תמשיכי./ איך אחרי הכל אני אוהב,
ולמרות הכל תלכי לי./ רק אל תשברי לי את הלב.. תחזרי ותעלמי לי/ למה זה חייב להיות כואב

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן