עומר אדם ביטל את סבב הופעותיו בארה"ב

/5

מטעם ההפקה של עומר אדם מודיעים כי "בעקבות קשיים טכנים ובירוקרטים עלינו לדחות את סבב ההופעות הקרוב של מר אדם בארצות הברית" . יש הסבר נרחב יותר? מה קרה? גם לעמיר בניון סורבה לא מזמן בקשת הויזה לקראת הופעתו  עם  מירי מסיקה ודוד דאור בטקס יום השואה הבינלאומי באו"ם בטענה כי לא הצליח לשכנע את הקונסול האמריקני כי "יש לו קשר חזק לארצו שמבטיח את חזרתו לישראל אחרי ביקור קצר בארה"ב". הבעיה נפתרה ברגע האחרון ובניון קיבל את האישור.
אצל עומר אדם, העניין לא הסתדר. מפיקו משה נוי זאת בנסוח כללי של שנוגע לשינוים של מדיניות ונהלים ברשויות ההגירה האמריקאיות שמעכבות את בקשות הויזה של הלהקה המלווה את אדם. "הגשנו את כל מה שנדרש לפי החוק ויתרה מזאת, הכל הוגש לפי לוחות הזמנים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר". עומר אדם היה אמור להופיע ב-6 מופעים בניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס.
פרשנות:  עד עכשיו התרגלנו לשמוע על ההצלחות הגדולות של עומר אדם. שיאן – סולד אאוט באצטדיון סמי עופר כאשר  30 אלף איש שרכשו תוך שעות ספורות את כל כל כרטיסי המופע. והנה, האמריקנים האלה משביתים את השמחה הגדולה. הנזק לזמר ולמפיקיו לא קטן. מדובר ב –  6 הופעות – גם הן סולד אאוט. מה הם לא יודעים מיהו עומר אדם, הזמר הנערץ ביותר בישראל נכון לעכשיו? אז זהו – שלא.  לאלטון ג'ון, ליידי גאגא ואנדראה בוצ'לי זה לא היה קורה. אז אולי כדאי לרדת לקרקע הפרובינציאלית, ולהבין שבארה"ב רק הישראלים יודעים מי זה עומר אדם. אגב: אני מתפלא על גברת מירי רגב, שרת התרבות, שגרירת המוסיקה המזרחית. איך היא לא הפכה עולמות?

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן