Omer Netzer - Goodbye Song

Goobye Song

עומר נצר

הפקה עצמאית
3.5/5

מאיפה הוא זכור לי? למה לשבור ראש כשיש גוגל. קיבלתי את עומר נצר שר  The River של ברוס ספרינגסטין, האודישן שלו מדה וויס 3. הקול הצרדרד, הבלוז, משהו שנשמע לא גירוד מלאכותי מהמיתרים, אלא מאזורים שמתחת. רק מוש בן ארי לחץ והסתובב. "אני מת על נמוכים", הוא אמר והתרפק גם על ספרינגסטין. אביב גפן טען שהצרוד הזה הוא "פאול עצמי מטורף" ו"הונאה" כלומר רמאות. גפן לא האמין לו. "זה לא יכול להיות שזה הוא", קבע בקלות לא נסבלת וגמר גם על התגלית החדש ג'ייק באג.
מילים פשוטות: קול צרוד לפי גפן הוא זיוף אחד גדול. האלבום החדש של עומר נצר מעיד, כי הוא לא החליף את קולו בעקבות ההערות של גפן. מפוחית וגיטרה אקוסטית פותחים את Trouble, שיר על כאב, מרגיש אומללות בעקבות אהבה נכזבת, רוצה לחזור הביתה לאימא. הביקורת אינה על קולו הצרוד אלא המבע האנכרוניסטי הפשטני, כאילו מנסה להמציא הבלוז מחדש. כנ"ל בבלוז המלודי  Angel המעוטר בכלי נשיפה, העושה שימוש בסטריאוטיפ בלוזי כמו My Baby Broke My Heart Again. מוצלח יותר הבלוז Pray בעיבוד לגיטרה חשמלית ובס הטוען את השיר בערכים מוספים.

נצר ממשיך לקונן את יחסיו הכושלים עם בת הזוג בשיר Couldn't Love You More, אלא שכאן מעביר הילוך לפולק קאנטרי קצבי– "נתתי לך הכל… מעולם לא רימיתי אותך, את היית כלבה ואני טוב לב" וכו' וגם כאן זה נשמע טקסט שבלוני יותר מאשר מקורי, כאשר התחושה היא שנצר רוצה לשדר סגנון אמריקני יותר מאשר לספר את הסיפור האישי שלו. אוריינטציית הקאנטרי קיימת גם ב – Goodbye Song. העובדה שגם הציפורים שרים שירים עצובים אינה משנה את האופי הקלישאתי של השיר. עומר נצר נמצא באזורים של זמרים כג'ייסון מראז. הבעיה היא שכטרובדור רומנטיקן, הוא אינו מצליח לייצר סגנון מקורי ייחודי משל עצמו, שאינו נשען רק על סגנונות מוכרים.

שירים
Trouble, Angel, Couldn't Love You More, Pray, Waiting, Goodbye Song, On The Road Again, Down

מילים ולחנים: עומר נצר עיבודים: אור בהיר

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן