"ענקי הגיטרה" הישראלים – ועידת פסגה בסוף מאי

/5

מישהו יכול להכין לי רשימה של חמשת הגיטריסטים הטובים בישראל? הצצתי לרשימת מאה הגדולים שמפרסם הרולינג סטון (המגזין). ובמקום הראשון – איך לא – ג'ימי הנדריקס, הגדול מכולם, בכל הזמנים, כנראה לעד. חיפשתי ברשימה את ארז נץ, שמוליק בודגוב, שלמה מזרחי. לא מצאתי. נאדה. בושה וחרפה שהרולינג סטון (המגזין) לא הכניס אותם לרשימת החמישים. אבל כרגיל – האנטישמיות חוגגת. חייבים להעביר יוטיוב של השלושה האלה – כדי שהגויים יבינו שגם לנו, כאן בישראל, יש ענקי גיטרה, שאם הם היו מקימים את מפלגת הגיטריסטים – בטוח היו לוקחים שנים שלושה מנדטים.
 בפעם האחרונה שפגשתי אותם ברידינג 3 לפני איזה 6 שנים  הבנתי  שלגיטרה יש כוח אלקטורלי. בקהל היו חובבי אגדות גיטרה שנמאס להם לחכות לאריק קלפטון ולג'ימי פייג', נגני גיטרה שהגיעו לצפות מקרוב כמה הם חובבים/ איך עושים את זה הכי וירטואוזי כדי להיכנס למועדון הענקים?
לא יאומן כי יסופר. כמו שאמר אז עידן אלתרמן, מנחה הערב: רידינג מפוצץ כזה עוד לא ראיתי. טוב, בואו לא נזלזל: מתי יש הזדמנות לראות/ לשמוע ענקי גיטרה מקומיים, אגדות חיות, בשר ודם ישראלים בפעולה במדינת המיינסטרים?
והנה הם שוב מתכנסים ב-30.5 האנגר 11 ת"א בהנחיית גרייניק. ברשימה:  שמוליק בודגוב, עוזי לוי, ארז נץ, גיא מזיג, הדר לוי, גיא באר, עידן שניאור, חיים רומנו, הראל בן עמי, ניק מילר. אני לא מוצא כאן את שלמה מזרחי האגדי, את רוני פיטרסון. איפה דני סנדרסון? אבל יגיע אורח מיוחד מאוד – יצחק קלפטר.  במהלך המופע, כל גיטריסט יבצע 2 קטעים. את הערב ילוו  הבסיסט זיו הרפז והמתופף אשר פדי. 

קטע מההופעה ברידינג 2013

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן