ענק הזמר הצרפתי, פטריק ברואל להופעה אחת בישראל

/5

פטריק ברואל, מבכירי הזמרים בצרפת, אשר נמצא בימים אלה בארץ לקדם את סרטו החדש "סוד", יחזור לישראל במאי להופעה אחת אמפיפארק רעננה.

ברואל מנהל קריירה מקבילה כזמר וכשחקן קולנוע. הוא החל את דרכו הקולנועית ב-1979 בסרטו של הבמאי אלכסנדר ארקדי, "שרב". מאז שיחק בסרטם רבים – כ"סברינה" בבימוי סידני פולאק, בקומדיה הרומנטית "אבדות ומציאות", י בסרט ההרפתקאות "היגואר" של פרנסיס ובר, לצידה של נטלי ביי בסרט "מחכה לך" מ-2004, בסרטו ההיסטורי של אלי שוראקי "ירושלים ירושלים", ולצד איזבל הופר בסרטו של קלוד שברול, "שכרון הכוח".  בימים אלו יוצא בישראל סרטו האחרון "סוד" של קלוד מילר. ברואל  מגלם מקסים , אביו של גיבור הסרט הנוצר בליבו סוד גדול מעברו הקשור למשפחתו היהודית לפני ואחרי מלחמת העולם השנייה.

ברואל בן ה-48, נולד באלגריה למשפחה יהודית צרפתית ולמרות שבילדותו חלם להיות שחקן כדורגל, נחשף למוזיקה הצרפתית בגיל בוגר יחסית, הסינגל הראשון שהוציא בשנת 1982 "VIDE" (ריק) , לא היה להיט, אך הבאים אחריו "MARRE DE CETTE NANA-LA" , זכה להצלחה רבה ומאז הפך ברואל לאחד הזמרים המובילים בצרפת.  פטריק הוציא 17 אלבומים בין 1990-2007.  באלבומיו האחרונים ברואל מצליח להגיע גם לקהל השנסונים הצרפתים הותיק והשמרן.  אלבום המחווה שעשה לשנסונים הצרפתיים משנות ה-30 נמכר בלמעלה מ-3 מליון עותקים בצרפת . ברואל שארח בצרפת בהופעה של שלומי שבת וליאור נרקיס, ושר איתם בעברית, הוא יהודי חם מדבר מעט עבית ומרבה לתרום ולפעול בצרפת למען ישראל.  ההופע: אמפי פארק רעננה 26 מאי 2008.

על אלבומו Des Souvenirs Devant

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן