פוסי ריוט2

פוסי ריוט הרכב הפאנק רוק הפמיניסטי משתף בסרטון נגד אכזריות המשטרה

/5

"פוסי ריוט" ( Pussy Riot),  הרכב הפאנק רוק הפמיניסטי הרוסי, משתף בשיר נגד אכזריות המשטרה, '1312' (*) שמו. ההרכב הנשי התפרסם בעבר בעקבות מעצרן של שלוש מחברותיו  לאחר מופע  מחאה פוליטית שערכו נגד נשיא רוסיה ולדימיר פוטין  בקתדרלת ישו המושיע במוסקבה.
חברות הלהקה חברו לאמנים הארגנטינאים פארקאס, דילום ו – Muerejoven לביצוע "1312", "המנון בינלאומי נגד ברוטליות של המשטרה, שמלווה בסרטון אנימציה של ולדימיר סטורם.
בהשראת מפגיני מחאה צ'ילה ב -2019 ובסולידריות עם מפגינים ברחבי העולם במחאה על רצח ג'ורג 'פלויד, " 1312" הוא קריאה לחמש את מי שמגלה אומץ וכוח נוכח ההתעללות מצד שוטרים כלפי אזרחים ההופכת אלימה יותר ויותר. הסרטון שוחרר לצד מניפסט נגד אלימות משטרתית ורשימת בת 5 דרישות לכוחות משטרה ברחבי העולם.

** כששוטרים החלו לסמן את המשתמשים בסלוגן .A.C.A.B, הוא החל להופיע גם בתרגומו המספרי 1312, שנועד, מן הסתם, לטשטש את המסר בפני אלה שאין צורך שיקלטוהו… A.C.A.B הם ראשי התיבות של המושג: "All Cops Are Bastards" ("כל השוטרים הם ממזרים"). שרשי הסלוגן הזה אמריקנים, אך הוא עשה כבר הגירה למדינות מערביות רבות, כמו: קנדה (ראו תמונה בראש המאמר), גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, פורטוגל, וגם מדינות מערביות פחות, כמו רוסיה, קרואטיה תורכיה, ואפילו יפן ואינדונזיה;

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן