Phillip Phillips - Collateral

Collateral

פיליפ פיליפס

הליקון
4/5

דפי היח"צ מגלים שמאז אלבום הבכורה Behind the Light, עבר פיליפ פיליפס, הסינגר סונגרייטר מג'ורג'יה אירועים, שהשפיעו על על יצירת האלבום הזה. לא ברור מה עבר עליו, אבל לפי הבלדות המלודיות, יש כאן זמר ששר ממקומות רגשיים אישיים אותנטיים. זוכה "אמריקן איידול", עונה 11, הוא זמר סופט רוק מובהק. בהפקה החדשה בולט בשירים אחדים הדגש על עבודת הגיטרה הדינמית כמו ב"מיילס" – הסינגל המוביל באלבום, טקסט נדוש על רצון לברוח עם אהובה  מפני שטירוף אופף אותך בכל מקום. כשפיליפ שר את השיר, הוא מצליח לשכנע, שהתחושה שלו אותנטית.

Right now I need an escape
From this gravity that holds me down
We gotta leave here today
Cause insanity is all around

לרומנטיקנים  יש כאן שיר ממיס – “Dance With Me", בעל משמעות מיוחדת לפיליפס. הוא כתב אותו לאשתו לריקוד הראשון בחתונה. (פוטנציאל לשיר חתונות.) מצד שני Love Junkie כמו טורף את הקלפים. פיליפס מחליף הילוך לסאונד רוק פאנקי עוצמתי, ניגוד מוחלט לשיר הקודם.

I want you, want you come and chain me
You know what I'm addicted to
No need to let the good vein change me
'Cause I'm a junkie for you
Love junkie, love don't gain

גם אם השירים נשמעים לעיתים פופ מיינסטרים צפוי, פיליפס שר אותם ממקום כן ומתכוון. אני מדבר על שירים כמו “Sand Castles” העוסק במאבק החיים. אלמנט הפולק ברוק של פיליפס קיים ב"המסתורין שלה", “Her Mystery”,  בו הוא חושף את תחושת פתיחת הלב למישהי שהוא חש שהיא נועדה לו. כאן בולט צליל של כלי מיתר אקוסטיים.  המגמה ה"קלאסית" ניכרת גם בנגינת הצ'לו ב –  “What Will Become Of Us”, בו תוהה הזמר מה יקרה לאחר הפרידה האחרונה שלהם.
האלבום מסתיים עם ב – "Into the Wild", שיר רוק עתיר סאונד של  גיטרות חשמליות, מסר זה של אהבה ונאמנות בכל מחיר. המנגינה, ההפקה, הביצוע הנחוש והעוצמתי מבטיחים לפיליפ פיליפס עוד שיר שקורץ לטופ טן.

1. Magnetic
2. Part of My Plan
3. My Name
4. I Dare You
5. Sand Castles
6. Don't Tell Me
7. Miles
8. Dance With Me
9. Love Junkie
10. Her Mystery
11. What Will Become of Us
12. Into the Wild

Phillip Phillips – Miles

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן