פרנקי ואלי, 83, כוכב הפופ האמריקני, מגיע ביולי להופעה אחת

/5

מדי פעם אנחנו מרימים גבה, נדהמים לשמוע שהם לא רק בחיים, אלא ממשיכים להופיע אחרי כל השנים. זמר הפופ האגדי פרנקי ואלי בן ה-83,  יגיע להיכל מנורה מבטחים ב-4.7 להופעה אחת עם ההרכב הנושא את השם המיתולוגי  – "ארבע העונות" The Four Seasons כדי להעלות באוב אחדים מלהיטיו הגדולים ביניהם שיר הנושא של "גריז", "לא יכול להסיר עיני ממך", Let's Hang On, דצמבר 63, Big Girls Don't Cry, Beggin, Sherry, Walk Like A Man.
ואלי, גם שחקן קולנוע וטלוויזיה, ממשיך להופיע בערב בידורי עשיר, רפרטואר פופ מידל אופ דה רוד, שולט בקול הפלסט, שהפך לסמלו המסחרי.
כשהוא נולד בניוארק, ניו ג'רזי במאי 1934, שמו היה – Francis Castelluccio, בן למהגרים מאיטליה. המשיכה לשירה היתה בגיל צעיר מאוד בהשראה מאוד עמוקה של פרנק סינטרה. למנטור הראשון שלו קראו ג'ין ואלי. הוא שנתן לו את ההזדמנות הראשונה להגיע לאודישנים. כתוצאה אימץ את השם ואלי – כשם משפחתו.  חוזה הקלטות ראשון – ב- 1953 עם חברת "קורונה", שהוציאה את הסינגל הראשון שלו "עיני אימי", חידוש לשיר של ג'ורג'י ג'סל. כבר בסינגל הזה הוא נקרא  Frankie Valley. ההמשך – הסטוריה ארוכת שנים של סולו והרכבים שונים, שבמהלכה, ב-1990,  הוכנס להיכל התהילה של הרוק בארה"ב כחבר להקת "ארבע העונות", הופיע כשחקן בסדרת הטלוויזיה "הסופרנוס" והעלה ב-2005 בברודוויי את Jersey Boys – מחזמר ביוגרפי בימתית של "ארבע העונות". העניין המחודש בפרנקי ואלי הביא לו חוזה הקלטות חדש עם "יוניברסל מוטאון", וב -2007 הוא הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו מזה 27 שנים – , Romancing the '60s. אוסף קאברים ללהיטי שנות השישים שמעולם בעבר לא הקליט. ב – 2016 הוציא ואלי את Tis the Seasons, אלבום חג מולד עם הופעת אורח של הגיטריסט ג'ף בק.

וידיאו: Sherry שנות השישים מול Sherry שנות האלפיים

https://www.youtube.com/watch?v=FPAIcWk8_ZU

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן