פרנק סינטרה דואטים

הדואטים של פרנק סינטרה

הזמרים והזמרות האורחים הונחו  לשיר את החלקים הווקאליים שהוקלטו מראש ע"י סינטרה

4/5

Duets של פרנק סינטרה, שיצא בשנת 1993. הוקלט בסיום הקריירה שלו, והוא מורכב מדואטים שהוקלטו בין סינטרה לזמרים שונים מז'אנרים שונים. רשימת השירים הורכבה מלהיטי עבר של סינטרה. ההקלטות של הדואטים לא נעשו בצורה הרגילה. סינטרה מעולם לא הקליט באולפן את השיר בצוותא עם בן/ת זוגו. במקום זאת הזמר השני הקליט את השיר בנפרד, לפעמים אף באולפן אחר. סינטרה לעומת זאת הקליט את השירים בשלב מוקדם יותר, מה שגרם לעיתים תחושת נתק מסוים בין קולו של סינטרה לבין הזמר השותף לדואט.  היוצאים מן הכלל הם  ברברה סטרייסנד ובונו שעל ידי התאמות מיוחדות לקולו של סינטרה הצליחו ליצור את האשליה כי הם שרים יחדיו באולפן.  בין המשתתפים באלבום הדואטים מס 1 ניתן למצוא פרט לברברה סטרייסנד ובונו את חוליו איגלסיאסגלוריה אסטפןאריתה פרנקלין, טוני בנט, נטלי קולקרלי סימוןלייזה מינלי וקני ג'י. כל המשתתפים תרמו את הופעתם חינם, כמחווה לסינטרה. את העיבודים עשו מיטב המעבדים ד בפופ ובג'אז האמריקאים כמו בילי באיירס, דון קוסטה, פטריק ויליאמס, נלסון רידל.
ביקורות – מעורבות. ההסתייגות הבולטת של המבקרים: הדואטים נתפרו בצורה מלאכותית אשר חסרה את האלמנטים של שיתוף פעולה אישי וספונטניות. הם לא קרו בפועל באולפן בהקלטות משותפות. הזמרים והזמרות האורחים הונחו מרחוק  לשיר  את החלקים הווקאליים שהוקלטו מראש ע"י סינטרה, ולמעשה השלימו אותו  בביצועים שלהם.
למרות זאת אלבום הדואטים  הוא היחיד של סינטרה היחיד שהשיג פלטינה משולשת!  בתרגום למספרים – יותר משלושה מיליון עותקים רק בארה"ב.
Duets II היה אלבום האולפן ה -59 והאחרון של פרנק סינטרה. הוא שוחרר בשנת 1994, והיה אלבום ההמשך לדואטים של השנה הקודמת. פיל רמון והאנק קטנאו הפיקו את האלבום בשיטת ההקלטה מרחוק של הזמרים האורחים.שתרמו את קטעי הדואט שלהם לשירה של סינטרה שהוקלטה מראש. אף על פי שלא הצליח מסחרית כמו Duets 1, הוא עדיין הגיע למקום 9 במצעד אלבומי הבילבורד ונמכר ביותר ממיליון עותקים בארה"ב.
דואטים מיוחדים – עם לנה הורן ואנטוניו קרלוס ג'ובים. אבל זו למעשה הבחנה מינורית. בעיתו של הדואט האלקטרוני בחסר תהודה רגשית כלשהי, אפילו ברצועות הכוללות שירה חזקה של סינטרה ובני/ בנות זוגו. על רקע הפלא הטכנולוגי –  הביצועים מבהירים כי אלבומי הדואטים יכולים היו להיות הרבה יותר טובים.

Sinatra פרנק סינטרה לייב

פרנק סינטרה פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן