צ'יק קוריאה וסטנלי קלארק ביולי בישראל – במופע דואט

/5

צ'יק קוריאה וסטנלי קלארק, מהמוזיקאים החשובים, המשפיעים והמעוטרים ביותר בעולם הג'אז, מגיעים ביולי לישראל עם מופע הדואט The Songs of Return to Forever במסגרת מסיבוב הופעות עולמי.
צי'ק קוריאה, אגדת ג'אז, ווירטואוז הפסנתר, המלחין זוכה 20 פרסי הגראמי , חמישה עשורים של יצירה רב תחומית הוא מוסיקאי ורסטילי שחוצה גבולות מהקלאסי לאוונגרד, מבי בופ לפיוז'ן, משירי ילדים למוסיקה קאמרית וסימפוניות. ממשיך לפרוץ קדימה, וממציא עצמו מחדש.
קוריאה ממשיך לנהל לוח הזמנים צפוף עם סיבובי הופעות עולמיים ולא פחות מארבעה אלבומים חדשים. בנוסף, ב- 2013 קוריאה זכה בפרסי גראמי נוספים עבור Best Instrumental Composition ו- Best Improvised Jazz Solo על היצירות Hot House ו- Mozart goes Dancing.
אל קוריאה מצטרף סטנלי קלארק, הבסיסט האגדי עטור פרסי הגראמי ובעל רפרטואר של 40 אלבומים. ב2011 זכה קלארק בגראמי בקטגורית Best Contemporary Jazz Album עבור אלבומו עם The Stanley Clarke Band.
קלארק, יליד פילדלפיה, הוא דמות מובילה בסצנת המוזיקה האמריקנית כבר מראשית שנות ה-70. קלארק התחיל דרכו עם הרכב הפיוז'ן עטור השבחים Return To Forever, שהקים יחד עם קוריאה ולני ווייט. קלארק שיתף פעולה עם ענקים כמו קווינסי ג'ונס, סטן גץ, פול מקרטני, קית' ריצ'ארדס, אריתה פרנקלין, סטיבי וונדר, ג'ף בק, הרבי הנקוק ועוד רבים, וחלק את הבמה עם בוב מרלי ומיילס דיוויס. ההרכב התאחד ב-2011 לסיבוב הופעות עולמי ואף הוציאו אלבום – Forever. ב- 2012 האלבום זכה בפרסי גראמי וגראמי לטיני עבור אלבום הג'אז האינסטרומנטלי הטוב ביותר.

17.7.14 – זאפה אמפי שוני, פארק ז'בוטינסקי, בנימינה

על הופעת Return to Forever באמפי קיסריה אוגוסט 2011

על הופעת סטנלי קלארק עם מרקוס מילר ויקטור ווטן באוקטובר 2008 בהיכל התרבות ת"א

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן