קינגס אוף ליאון - Walls

קינגס אוף ליאון Walls

אחרי עשרה שירים אין שום בעיה לקבוע: כמעט כולם Radio Friendly.

אן.אם.סי
4/5

קינגס אוף ליאון ניסו את האלבום החדש על המדיה החברתית. הרביעיה יודעת עם מי יש לה עסק. משתמשי הפייסבוק חייבים להכיר את החדש. מה זה אומר? שהאלבום צריך להיות ידידותי למשתמש?  ואללה. אחרי עשרה שירים אין שום בעיה לקבוע: כמעט כולם Radio Friendly. שירי פופ של מסך רחב. קחו את Muchacho בקצב הקליפסו שמגיע עם שריקה. איזו להקת רוק הייתה מרשה לעצמה שריקה קלילה בשיר?
קחו את Walls, שיר הנושא: "אני יכול להגיע לשם בעצמי/ את יכולה להשאיר אותי כאן לבד/ רק מנסה לעשות את מה שנכון/ הו, גבר אינו גבר אלא אם כן לחם את המלחמה". בלדה רגשנית, עצובה סוערת, הנבנית אט אט בטון רגשני מאופק לקראת פיניש דרמטי של זעקה.
Reverend הוא שיר רגשני יפהפה על חייו של בלייז פולי, זמר קאונטרי, שנורה למוות בגיל 39, אחרי שעבר חיים טראגיים. .  Waste A Moment הוא דוגמא לקונספט של האלבום  – מגה להיט בהפקת מרקוס דראבס (קולדפליי, מאמפורד & סאנס)
"Like in a mainstream melody/Oh, I want to take you in!" שר קאלב פולוויל בשיר Wild. שמעתם פעם זמר משתמש בדימוי של mainstream melody? אבל זה מה שהחדש,  השביעי של קינגס אוף ליאון (שיוצא 4 שנים אחרי Mechanical Bull) מנסה להיות – אלבום מיינסטרים מובהק .
זו אינה ביקורת שלילית. קינגס אוף ליאון יודעים לעשות רוק מיינסטרים לא פחות טוב מפיל קולינס, שקולו מזכיר את זה של קאלב פולוויל, ובטח הרבה יותר טוב מרוב להקות בנים מוכרות ומצליחות. האזנה שניה והאלבום הזה עולה אתכם לכביש.

  1. Waste A Moment
    2. Reverend
    3. Around The World
    4. Find Me
    5. Over
    6. Muchacho
    7. Conversation Piece
    8. Eyes On You
    9. Wild
    10. Walls 

קינגס אוף ליאון Walls

Kings Of Leon – Waste A Moment

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן