קניה וסט משווה את הלחץ על חיי כוכבי תקשורת למאבק נגד האפליה הגזעית

/5

קניה וסט, הראפר והמפיק האמריקני, משווה את העימות בין התקשורת לסלבריטאים למאבק של השחורים בארה"ב שוויון זכויות בשנות הששים. וסט אמר את הדברים האלה בעקבות העמדתו לדין באשמת תקיפת צלם (פפארצי). וסט טוען שהוא וכוכבים אחרים חייבים להקים קבוצה שתילחם ברדיפות התקשורת.
"מפורסמים נמצאים היום במקום כמו לוס-אנג'לס בקבוצת מיעוט, שצריכה להילחם נגד כל מי להרוויח עליה בגדול".
האם הוא אכן עומד מאחורי ההשוואה של מאבק האפריקנים- אמריקנים לבעיות שיש לו עם הפפרצי? – "בהחלט. גם כאן יש הפליה. גם כאן יש מצב של אי שיוויון.
קניה וסט הואשם בתקיפת הצלם דניאל ראמוס בשדה התעופה של לוס אנג'לס ביולי 2013. ראמוס האשימו בפגיעה פיזית בו ובציוד שלו ובזכות שלו לחופש ביטוי. וסט נידון לשנתיים על תנאי.
ווסט נתבע גם לתרום 250 שעות עבדות שירות ו-30 ימי שיקום במסגרת תוכנית שנקראת anger management.
הראפר הואשם גם בניסיון לשוד (של המצלמה) , בנוסף על תקיפת הפפראצי, אך האשמה הזו בוטלה.
כאמור התקרית ארעה ביולי שנה שעברה. ווסט צולם ע"י מספר צלמים, אבל הוא פנה לכיוון צלם הפאפרצי, דניאל רמוס וניסה לחטוף את מצלמתו. התקרית התפתחה להחלפת מהלומות. המשטרה המקומית לא פתחה תיק נגדו, אבל התובע המחוזי בלוס אנג'לס החליט אחרת. אילו היה מורשע בשתי העבירות, היה נשלח לכלא לריצוי חצי שנה מאסר.
זו אינה הפעם הראשונה שווסט מסתבך עם צלמים. ב-2008, הוא היה מעורב בתקרית דומה עם צלם. אז הוא ניפץ את מצלמתו ונעצר על בריונות. מאוחר יותר הוגש נגדו כתב אישום. הוא יצא מזה עם 50 שעות עבודות שירות.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן