הפסנתר מארח 2011

קרולינה

אולם ירושלמי סוזן דלל
4.5/5

אני זקוק מדי שנה שנתיים לשעה וחצי עם קרולינה. עושה טוב החיבור בין הנשמה שלה לבידור שלה. אולטימטיבית. ובאמת, תראו לי עוד אחת כזו במקומותינו.
באולם ירון ירושלמי, היא עשתה לי את זה שוב. השחקנית פגשה בזמרת, הזמרת בשחקנית. נכון שניגנו לידה עלמים וגברברים, שבלעדיהם הייתה מרגישה כמו דג מחוץ למים, אבל מה הם ללא הדג הנדיר הזה.
היא פתחה עם Happiness. אושר זה לא מה שחשבנו. קרולינה שרה את עצבותה. מישהו הקשיב למילים? יבואו עוד כמה באנגלית. זה הגרוב של קרולינה. איזונים של עברית ואנגלית. קרולינה עושה זאת במינון הנכון. שהעברית לא תיעלב, אבל באנגלית היא נשמעת לפעמים הרבה יותר במים הטבעיים.
מה יש לה? מה אין לה? יש לה ג'אז. יש לה רוק. יש לה Soul בכמויות. יש לה הומור טבעי. יש לה קול. יש לה.
על הבמה היה לה פסנתרן העונה לשם קותי, המוכר כקותימן, הלא הוא אופיר קותיאל, המוסיקאי והמפיק (אפרוביט, פסיכדלי, אלקטרוני, רגאיי) בקבוצה שעלתה למגרש שלה במתחם סוזן דלל אנחנו מגלים עוד כמה אנשים יקרים – שחם אוחנה בבס, עוזי פיינרמן בגיטרה. אם דיברנו על דגים ומים. היא שחתה לגמרי בבריכה שלה.
שירים חדשים? לא רק האוזן מסרבת לעכל. גם קרולינה. עם "משגע אותי" היא לא הסתדרה. נתקעה. לא נורא. הקהל מפרגן גם בשעת צרה. ב"מצפן ליבך" מהאלבום האחרון, חשבון נפש פילוסופי-פסיכולוגי בנימה עגמומית, מצטרף אליה הסופר גבי ניצן לניסיון בימתי קטן של סיפור מסע פילוסופי. לאירוע חגיגי חד-פעמי אפשר לעשות איכשהו "ווי", אבל על התדר שלה, זה נשמע כמעט הפסקת חשמל. מה לא עושים כדי לפרגן לאיש אהוב.
"הבלדה על אביר החופש ובת גלים" שמתחבר עם "אוקיינוס גדול" מחזירה למסלולה… קולות הגברים המנגנים משלימים אותה. משיבים לפנייתה לברוח איתה אל הזריחה, בדרך אל האושר הנכסף.
הדרך אל האושר עוברת דרך צ'רלי? השיר נקרא "צרלי צ'ארלי" – שיר ציני על יחסים, על חתונה שתתרחש בגלגול הבא. היא לא תגיע לפגישה עם צ'ארלי. שוב התאהבה באיש הלא נכון. סיפור בשחור-לבן. אישה חשופה, שברירית ונרגשת שחלומותיה מתפזרים. אבל קרולינה אינה מזילה דמעה. היא לוקחת את השיר לפאנקי. כמו אומרת למאזין – במקום להתבכיין, אפשר לעשות מזה חגיגה קטנה.
הייתה חגיגה יותר מקטנה, ואחרי So Far של בת נחמה, נוצר טעם של עוד. אין לי ספק שבקרוב ניפגש.

שירים: Happiness, אל תלך כ"כ רחוק, No Blame, משגע אותי, A Change Is Gonna Come, מצםן ליבך – עם גבי ניצן, הבלדה על בת גלים, צרלי צ'רלי, Just A Lady, אל תאחר, מחמאות, אף אחד לא בא לי הדרן: שנסון ללבנון, So Far
נגנים: קותי – פסנתר, ברק קרם – כלי הקשה, שחם אוחנה – בס, עוזי פיינרמן – גיטרה

אף אחד לא בא לי

 So Far

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן