רביב כנר - feeling Good

רביב כנר, אור עמרמי ברוקמן או דוראל סעדון?

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 פרק 26

שלב הכיסא החם
4/5

אביהו פנחסוב שיחק אותה: הוא קיבל המון שעות במה לעשות את ההצגה שלו. גם הוא לא האמין שיגיע לשלב הגמר, אבל הוא ידע כי ההפקה תשתמש בו לבידור ולצחוקים כמה שאפשר. הוא הרוויח יחסי ציבור בגדול. ההפקה של הכוכב הבא לאירוויזיון קיבלה שאו מטורלל ששווה אחוזים ברייטינג, והרי לכם סיטואציית Win-Win.
תוכנית ריאליטי משתמשת בכל האמצעים כדי שלא יברחו לה צופים. בתוכנית הזו (פרק 26) נשבר שיא: הגעתה של אורטל עמר, האקס של השופט בן אל תבורי לתוכנית כדי לייצר מפגש איחוד לבבות סוחט דמעות. אסי עזר הכין כאילו הפתעה, כשכל העולם ידע על מה מדובר כולל חתן השמחה, שבמקרה הכין לכבוד האירוע שיר – "תודה לך". אני יכול להבין כל מיני גימיקים וטריקים שוליים ולא ענייניים לשדרג שיעורי צפייה, אבל הפעם עברו את הגבול: ביימו דרמת אהבים נוטפת רגש עבור התוכנית של גיא פינס ולכל המשפחה כולל ילדים. שערוריית רייטינג בפריים טיים.
מוסיקה: בואו נתלבט בין שלושה מתמודדים מצוינים:  רביב כנר שהגיש את הביצוע החזק ביותר בתוכנית – גרסה יפהפיה של Feeling Good, המוכר מנינה סימון. זה היה ביצוע מלא נשמה, מהטובים ששמענו בעונה הזו. השני – אור עמרמי ברוקמן ששר "עד מחר" של אביתר בנאי באינטרפרטציה דרמטית שהוציאה "אדום" מאמדורסקי, שחשב כי הוא היה צריך להפחית רגש. השלישי הוא דוראל סעדון ששר The Reason של הובסטנק, וגם כאן הגיע "אדום" של אמדורסקי בטענה שזה אינו הסגנון שלו. בשני המקרים האחרונים השופט אמדורסקי לא חשב מחוץ לקופסה. זמר מעולה שמתחרה על ביצוע בתחרות קאברים לא תמיד חייב לדייק בבחירת שיר או סגנון. די אם הוא יוכיח את יכולותיו הקוליות להמשיך הלאה, כדי שבמשימה העיקרית ינסו להתאים לו שיר. דווקא היכולת לעשות טוב דברים השונים ממה שמצפים ממנו – מעניקה לו נקודות זכות. לדוראל סעדון יש צבע כל כך מיוחד, שהוא מסוגל להגיע לביצועים מעולים גם בשירים שאינם תפורים במדויק למידותיו.
שופטים: רובם מעיפים סופרלטיבים סתמיים במקום להתייחס לגופם של ביצועים בצורה דעתנית: סטטיק לעדן זוהר: "באת לטרוף" שירי מימון: "עשית הרבה טודו בום, הבאת אותה אחותי ברמות" קרן פלס לגאיה שאקי: "מרגישה כמו קרובת משפחה שלך". סטטיק לאור עמרמי ברוקמן: "הביצוע היה סכין ללב", ופלס אמרה לו: "אתה  קפצון, אנחנו מתפוצצים איתך".  הגיע הזמן ששופטים יפסיקו לעוף על ביצועים ולהעיף תשבוחות סרק חלולות, ולהתחיל לדבר לגופו של עניין. יש מצב שהם אינם מסוגלים. היחיד שמנסה לעשות את לאורך העונה הוא אסף אמדורסקי. סביבתו בשולחן מתנהגת לרוב כמו תגרנים בשוק.
גאיה שאקי: שאקי ניסתה לשיר בעברית "חלומות של אחרים" של עידן רייכל. זה לא היה ביצוע חייה, אבל שוב הוכח כי מדובר בזמרת-פסנתרנית בעלת אישיות אומנותית, שיודעת להגיש שיר בדרכה בלי לחשוב דווקא על תחרות וזכיה.

עדן זהר – Sax
רביב כנר – Feeling good
גאיה שאקי – חלומות של אחרים
אור עמרמי ברוקמן – "עד מחר"
מועדון הקצב של פנחסוב – Let's Dance
עומר אליהו – "ממה את מפחדת"
דוראל סעדון – The Reason
לואי עלי – "לבחור נכון"

רביב כנר – Feeling Good

אור עמרמי ברוקמן – "עד מחר"

דוראל סעדון – The Reason

גאיה שאקי – "חלומות של אחרים"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן