רדיוהד מתחממים בהכוויתים של דודו טסה ו-Junun של שי בן צור

/5

19 ביולי 2017. רדיוהד יעלו על הבמה בסביבות 21. שעתיים לפני כן יחממו אותם שני פרויקטים אטרקטיביים – דודו טסה והכוויתים שיצטרפו לרדיוהד גם בסיבוב הופעותיהם בארה"ב  ו – Junun- הפרויקט של ג׳וני גרינווד, שי בן צור והראג׳אסטן אקספרס.  הבחירות של הלהקה הבריטית בהרכבי החימום אינן שגרתיות. מה לרדיוהד ולשירה העיראקית של אבותיו של טסה?
דודו טסה: "ב 2010 נתתי לג'וני גרינווד ויניל של דודו טסה והכוויתים והופתעתי לגלות ששיר מהאלבום עלה באתר של רדיוהד. לא יכולתי לדמיין מציאות שבה רדיוהד מזמינים אותי לפתוח סיבוב הופעות שלם שלהם בארה"ב. אנחנו מאוד נרגשים ושמחים להצטרף גם להופעה בפארק הירקון".
המופע Junun הוא חיבור מרתק בין התרבות הסופית ההודית, נגני בראס רג׳סטאנים, לבין החדשנות והסקרנות של סצנת הרוק והאלקטרוניקה העכשווית.
שי בן צור: כשהאלבום "ג׳ונון" יצא, לא היה לי מושג איך יתקבל בעולם, במיוחד לאור העובדה שחלק רב מהטקסטים בו בעברית ובאורדו. עכשיו אחרי  שהפרויקט קיבל תנופה בהופעות בעולם, זו זכות גדולה והתרגשות אדירה להיות המופע הפותח של רדיוהד בסיבוב האירופאי שלהם ולאחר מכן להגיע לנגן יחד עם ג׳וני והחברים מרג׳סטאן בישראל בפארק הירקון"

על דודו טסה והכוויתים

על "ג׳ונון" של שי בן צור והראג׳אסטן אקספרס.

 דודו טסה והכוויתים –  עלא שוואטי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן