שינייד אוקונור נגד מיילי סיירוס

/5

שינייד אוקונור, הזמרת האירית הנודעת, אוהבת לתפוס כותרות, לעורר שערוריות. להיות במרכז החדשות. היא "התקוטטה" בעבר אפילו עם פרנק סינטרה על רקע סירובה להופיע בניו-ג'רזי, אם ינגנו את ההמנון האמריקאי במהלך ההופעה.
עכשיו במקום להחטיף כמה סטירות מצלצלות לכוכבת מיילי סיירוס, היא מתכסחת איתה וירטואלית: זהו כבר מכתב שלישי בשרשרת המכתבים שמוענו לסיירוס, שראשיתם בעקבות המופע הבוטה שלי ב –VMA, ואחרי הקליפ המיני והפרובוקטיבי ל –Wrecking Ball  סיירוס אמרה בראיונות שהקליפ הושפע מאוד מהקליפ של אוקונור ללהיטה הגדול Nothing Compare 2 You, במיוחד צילומי התקריב של פניה שקלטו אף את דמעותיה.
שינייד כעסה. היא הזהירה את מיילי שהיא מנתבת עצמה למסלול מסוכן בתעשיית המוסיקה, מתירה לנצל אותה כזונה. התעשייה מוכרת את גופה, פשוטו כמשמעו, מזנה אותה כדי לעשות עליה  הרבה כסף. סיירוס לא ממש התרגשה. עושה רושם שהיא החליטה ללכת עד הסוף עם הסיפור של הערטול הנועז, ואף נתנה אישור לצלם טרי ריצ'ארדסון לפרסם תמונות חושפניות ופרובוקטיביות שלה בבלוג שלו.
מיילי לא נשארה חייבת לכוכבת הרוק, והציגה את שינייד כחולת נפש כמי שלפני שנתיים פרסמה אינטרנט זעקה לעזרה נפשית . היא אף נתנה דוגמא לסוג מחלת הנפש – השחקנית אמנדה ביינס. היא פרסמה תמונה של אוקונור קורעת תמונה של האפיפיור.
אוקונור רתחה, והגיבה במכתב נוסף, האשימה את סיירוס בהתעללות באמנדה ביינס, ודרשה למחוק את הפוסטים מהטוויטרים בעניין הזה ולהתנצל בפניהן ובפני כל חולי הנפש באשר הם. "אם לא תעשי זאת – אתבע אותך", איימה אוקונור והוסיפה: "כשתגמרי במחלקה הפסיכיאטרית או בגמילה, אבוא לבקר אותך ולא ארד לרמה שלך ואלעג לך כמו שאת עשית"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן