שיר אורדו - Always

Always

שיר אורדו

מילים ולחן: שיר אורדו עיבוד והפקה מוסיקלית: ליאור שושן ואודי תורג'מן
3.5/5

החיים אמנם קשים, לא תמיד האהבה נמצאת על מפתנך, אבל צריך לנסות, להאמין, כי זה יקל וישחרר. שיר אורדו כתבה טקסט שעובר לידי ואינו מחלחל, כי הוא נשמע כמו פלקט המציע מיני מסרים אופטימיים סתמיים. שיר השתתפה  ב"בית הספר למוסיקה" בעונה השנייה, כשהייתה בת 13.  עכשיו  היא בת 18. כותבת, מלחינה, מנגנת בכינור, שרה באנגלית. מי יכול לעמוד מול כישרון מתפוצץ כזה.
לעצם העניין: שיר אורדו הולכת על פופ בומבסטי קליט, מנצלת מנעד קולי מפותח כדי לפתוח מבערים ולנסות להתרומם באמצעות העיבוד מנופח הכולל גם צלילי כינור. יגידו שככה כבר לא שרים היום. הביצוע שייך למחוזות המחזמר הקלאסי. אני אומר לשיר אורדו: עם הכישרון שלך את יכולה לייצר שירים "קטנים" יותר, פחות צעקניים ויותר אישיים ואמינים. אנחנו כבר לא בבית ספר למוסיקה. לא חייבים להוכיח בגדול יכולות, אלא לכתוב אותנטי. אז גם יקרה איתך משהו גדול יותר.

If you feel that/ You're not good enough/ If you think that/ Life is really tough// if you feel that love/ Is not always given / And you think chances/ Are not always even // You should always try/ 'Cause it will make you fly/ You should always believe / Cause it will give you relief // If you think / You haven’t done your best / If you feel that / You can never rest // If you think that / Life is not always fair / If you feel that / You didn't get your share // You should always try/ Cause it will make you fly'/ You should always believe / Cause it will give you relief'

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן