שלום חנוך פסטיבל הפסנתר 2020

שלום חנוך פסטיבל הפסנתר בתל אביב 2020

שלום חנוך אינטימי בלי קהל משחק אותה הכי מעורב

4.5/5

רציתם מופע מחאה נוקב בימים שזה הכי נדרש? שלום חנוך אינטימי בלי קהל משחק אותה הכי מעורב. בחר במודע את מיטב השירים שיש בהם "אמירה". הוא בגיטרה, ליד הפסנתר – משה לוי. זוהי "יציאה" 2020, שיוצאת מתוך המופע המיתולוגי שנקרא "יציאה". בשורה התחתונה: אחת ההופעות האקוסטיות-אינטימיות המרגשות והחשובות של חנוך.
זו אינה רק בחירת השירים הממוקדת באמירות מהאישי פילוסופי ועד הפוליטי-החברתי. באכסדרת מוזיאון תל-אביב שמענו שלום חנוך הכי עמוק מתוך עצמו. שר על האדם, על העם, על המדינה, על החיים כאן, על אמונה, על אלימות, עוול חברתי. לריכוך בסיום: אהבת נעורים.
המופע האקוסטי, גם הנגינה המדודה של משה לוי, התמיכה בשלום בקצב ובהרמוניה במינונים מדויקים, אפשרו לזמר לגעת בעומק השירים של היוצר שבו.
הביצועים – מהבטן, הכאב משורטט על הפנים המתעוותות. כמה האקוסטי הזה מחדד את קווי המתאר האמיתיים של היוצר והיצירה. מגיעים עד "בגלגול הזה", אולי השיר הקצבי היחיד ה"שמח" בתוכנית, שהבסיס שלו במוסיקת העם האפרו אמריקאית, מה שמחבר אל ה"אמירה" שעברה לאורך הערב.
שלום חנוך של פסטיבל הפסנתר השומם 2020 הגיש מופע ברמה האישית הכי אותנטית, שנגע בדיעותיו ההומניות, שיתחדדו  על רקע המציאות החברתית והפוליטית העכורה בזמן הזה.
השירים כל כך טובים, שהם ישארו אקטואלים לנצח. המשורר יכול להיות צודק, אבל גם הוא יודע שטבע האדם – כתמול שלשום, ועולם כמנהגו נוהג.
כמו ששלום אמר למראיינת לקראת סיום: "אם ישאלו אותי, איך אני עובר את תקופת הקורונה, אגיד – "כרגיל".

שירים: עץ השדה, אור ישראלי, אל תקרא לי עם, אדם בתוך עצמו, המדינה הזאת צריכה אמא, אומרים שבלי, נגד הרוח, אלימות, בדיוק כמוך, 25 שנה, בגלגול הזה, משיח, אהבת נעוריי

שלום חנוך פסטיבל הפסנתר בתל אביב 2020

שלום חנוך פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן