שרית חדד מי תאהב

שרית חדד מי תאהב

היא היתה יכולה להגיע לפסגה חדשה אילו היתה חושבת מחוץ לקופסת ההישרדות הצפויה שלה.

מילים ולחן : שרית חדד תמר יהלומי יונתן קלימי עמיעד עמר ועומרי ששון עיבוד והפקה מוזיקלית: תמר יהלומי ויונתן קלימי
3.5/5

תנגבו לשרית חדד את הדמעות. דמעות תנין? מה אתה חושד יישאל המבקר. אז כן, אני חושד, כי שברון הלב הזה שמנסה שרית לשדר כל כך נשחק בנוסחים הממוחזרים האלה, שאני מתקשה להשתתף בצער המקוננת. אל תגידו לי: אההה, כשזה מגיע ל"מוסיקה מזרחית", אתה מפעיל את מערכת הדיעות הקדומות שלך.
אומר כך: מוסיקת המיינסטרים הים תיכונית המקומית כבר נמצאת במקומות אחרים מאשר שירי שברון הלב האלה. עוד פעם – השארת לי דמעות, שוב אתה לא כאן, איך אתה יכול למחוק את הרגעים הטובים, והקנאה המתרפסת של "מי תאהב אותך חזק יותר ממני…"
אני אוהב את שרית חדד. היא מזמרות הרגש הים תיכוניות הטובות שפרחו במקומותינו, מיוחדת ויחידה, ואין לה תחליף בכל הגל הנשי החדש של זמרות שחלקן מנסות להיות מזרחיות בכוח. הסלסול שלה טבעי, אותנטי. משדר פנים. גם בשיר הזה, קולה מעודן וענוג, וגם ב"צערה" נעים לשמוע אותה בעיבוד היפה הזה.
מבחינה אחת שרית חדד דורכת במקום: בחירת חומרים מקוריים חדשים מעניינים ומאתגרים יותר משירים כמו הזר הזה. היא היתה יכולה להגיע לפסגה חדשה אילו היתה חושבת מחוץ לקופסת ההישרדות הצפויה שלה.

שרית חדד מי תאהב תסריט : שרית חדד, תמר יהלומי ועוזי ג'ורג' בימוי: עוזי גורג GP

לא יודעת מה איתך אבל/ השקט משקר/ וזה נגמר אתה לא כאן/ לומדת לשחרר
לפעמים כל זה קטן עלי  / לפעמים אתה חסר/ אבל אתה כבר לא תחזור אלי יותר…
מי מי תאהב אותך חזק יותר ממני / מי תחבק אותך בלילות שהיו שלנו/ מי מי נשארת שם לצידך כל לילה
לי השארת לי ים של דמעות  / ושוב אתה לא כאן
והיינו ,כמה שהיינו/ אז איך אתה יכול למחוק הכל ברגע/ הייתי רק שלך…
לא יודעת מה איתי עכשיו/ ואין מי שיגיד/ שאתה כבר לא תאהב אותי/ ואין לנו עתיד
בדיוק כשלמדתי ללכת בלי לפחד/ אתה חוזר אלי לא חושב אולי/ שלי זה עוד כואב…
מי מי תאהב אותך חזק יותר ממני…

שרית חדד פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן